سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نفوذی کیست؟

نفوذی کیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم
ترور دانشمند هسته ای محسن فخری زاده موضوع تلخی را ثابت کرد،ماهیت نفوذ و جریان نفوذی به خوبی آشکار نشده و مورد بررسی قرار نگرفته است.اما نفوذی کیست؟
نفوذی کسی است که پیش از انقلاب خبر چین و عامل ساواک بوده و بعد از پیروزی انقلاب با حفظ تفکرات درلباس انقلابیون به انجام‌وظیفه و خدمت در سنگرهای مختلف مشغول بوده و هست!
نفوذی کسی است که پیش از انقلاب ثانیه ای سابقه مبارزاتی نداشته اما پس از انقلاب با یقه سفید و لباس انقلابیگری به یک سوپر انقلابی تبدیل شده و درحال خدمت و برداشت حق خود و خاندانش از سفره انقلاب است!
نفوذی کسی است که پیش از انقلاب و در سن نوجوانی رخت سفر به آمریکا بر می بندد و تا چند دهه پس از پیروزی انقلاب در سنگر کالیفرنیا و لاس وگاس و تگزاس درحال صدور انقلاب و حفظ ارزش ها بوده است!
نفوذی کسی است که اسمش زری و نیلوفر و زهره بوده و بعد از انقلاب نامی دیگر انتخاب کرده بر هر مسندی که جلوس کرده با ظاهری انقلابی تیشه به اساس انقلاب و ایران زده!
نفوذی کسی است در سالهایی که مردم در حال مبارزه با طاغوت بودند و بعد از آن هشت سال با نماینده اراذل و اوباش شرق و غرب، صدام ملعون درحال پیکار بودند، در دانشگاه های انگلیس و آمریکا و فرانسه درحال تحصیل بودند و بعد از پذیرش قطعنامه ، با منت و فخر و تکبر زحمت کشیده قبول وظیفه کردند و به مدیر و وزیر و وکیل تبدیل شدند تا به مردم خودت خدمت کنند!
نفوذی آن افرادی هستند که با یک ماموریت خارجی ، با یک سفره رنگین، با یک هدیه چشم نواز، یا یک بنده دلنواز، بند را به آب داده و مامور نفوذ شدند!
نفوذی آن جریان است که حتی یک آجر برای مردمش نساخت و ساخت خانه را مزخرف نامید!
نفوذی آن افرادی هستند که در پس یوزپلنگ از شرق تا غرب و شمال تا جنوب کشور را در اختیار عده ای جاسوس قرار دادند!
نفوذی آنانی هستند که آلودگی هوا و محیط زیست را میبینند و نابودی جنگل ها و تبدیل تالاب ها و زمین های کشاورزی را به ویلا نمی بینند!
نفوذی آن جریانی است که ساخت خودروی هیبریدی را مقرون به صرفه نمیداند و اجازه ساخت به طراح آنرا نمیدهد، اما صبح تا شام در مضرات تولیدات داخلی فرافکنی میکند!
نفوذی آن جریانی است که صدها هزار مهندس و طراح جوان، انرژی ومنابع و مواد اولیه ارزان را نمی بیند اما دخیل به انگلیس و آمریکا می بندد و آرزوی نشستن با دموکراتها هوش و حواسش را می رباید، و در آخر قطره ای از دست شیطان بچکد با افتخار آنرا دستاورد می نامد!
نفوذی فرزندان آن حضراتی هستند که پدران و مادرانشان با شعار مرگ بر آمریکا و انقلابی گری و ساده زیستی یا از دیوار سفارت بالارفتند یا فریاد وای مستضعفین شان گوش فلک را کر کرد اما پسمانده هایشان با پول بیت المال در اروپا و آمریکا درحال چریدن و نشخوار هستند و در بازگشت جز به مسند مدیریتی ، خواسته دیگری ندارند!
نفوذی آن جریانی است که به هر بهانه و دروغی بدنبال نابودی و تعطیلی کشاورزی این سرزمین است و از سوی دیگر دست در دست مافیای واردات محصولات کشاورزی عرصه را بر کشاورزان و دام داران … تنگ کرده اند!
نفوذی افرادی هستند برای صنعت کشور بحران ایجاد میکنند و از آن سو از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را با توصیه وامضا این و آن وارد میکنند!
نفوذی کسانی هستند که مشخصات تمام صرافی هایی که محل انتقال ارز به داخل کشور بودند را به بهانه پولشویی به دست سردسته دزدان جهانی میدهند تا از ورود ارز به داخل کشور جلوگیری شود!
نفوذی جریانی است که هیچگاه نه ازآنها ترور شد، نه توقیف شد و نه تحریم !
نفوذی جریانی است که هرگاه جاسوسی را که با شواهد و مدارک غیر انکار شکار کردند با تمام وجود در بیگناهی آنان تلاش میکنند ودر آخر هنگام اخراج این جاسوس ها با لبخند و قهقه آنان را بدرقه کردند!
و گاهی نفوذی هیچگاه هیچ خیانتی نمیکند ، اما در بزنگاه و ساعت صفر، با دادن یک آدرس، گذاشتن یک کیف …. بعدازسالها انتظار به وظیفه خود عمل میکند!
نفوذی ها در میان ما زندگی میکنند، کافی است به عملکرد ها و سابقه ها توجه کنیم نه حرف ها و شعار ها!فقط کافی است چشمانمان هنگام انتخاب هایمان باز باشد!
ثَلاَثٌ مَنْ کُنَّ فِیهِ کَانَ مُنَافِقاً وَ إِنْ صَامَ وَ صَلَّى وَ زَعَمَ أَنَّهُ مُسْلِمٌ مَنْ إِذَا اُئْتُمِنَ خَانَ وَ إِذَا حَدَّثَ کَذَبَ وَ إِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ.
سه خصلت است که در هر کس باشد منافق است هر چند روزه بگیرد و نماز بخواند:
زمانی که خبر دهد دروغ بگوید.
هنگامی که وعده دهد تخلف ورزد.
زمانی که امانتی به او بسپارند خیانت نماید.
أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ .

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.