سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تهیه ۴۰۰ تبلت دانش‌آموزی در چالوس/ خلبان بازنشسته در سنگسرک مدرسه می‌سازد

تهیه ۴۰۰ تبلت دانش‌آموزی در چالوس/ خلبان بازنشسته در سنگسرک مدرسه می‌سازد

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: تاکنون ۴۰۰ تبلت و گوشی هوشمند به همت خیران، کارکنان آموزش و پرورش و معلمان به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

مهدی سام مدیر آموزش و پرورش چالوس از چالوس با اشاره به اختصاص تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه برای تامین تجهیزات آموزشی نوین اظهار کرد: ۱۸۰ دانش‌آموز این شهرستان به بانک معرفی شدند که حدود ۲۰ نفر بنا بر مشکلاتی موفق به اخذ وام نشده و به همین تعداد از طرف اداره، دانش‌آموز جایگزین معرفی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷۷ دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد و ۱۴۴ دانش‌آموز مددجوی بهزیستی در شهرستان وجود دارند،گفت: از بین ۱۸ هزار دانش‌آموز شهرستان چالوس نزدیک به ۷۵۰ دانش‌آموز فاقد تبلت برای آموزش بودند.

سام به ۱۷۲ روز واگذاری مسوولیتش در این اداره اشاره کرد و افزود: از همان روزهای اولیه طبق توافق آموزش و پرورش استان با کمیته امداد مبنی بر تاسیس مرکز خیریه در هر شهرستان، یک مرکز خیریه به نام محمد رسول الله در چالوس به ثبت رسانده و تا به امروز تعداد ۲۲۰ تلفن همراه از محل اعتبارات صندوق خیریه برای دانش‌آموز نیازمند خریداری شد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: البته تعدادی از خیران، کارکنان آموزش و پرورش و حتی معلمان در اقدامی خود خواسته برای دانش‌آموزان نیازمند گوشی و تبلت هوشمند تهیه کردند.

این مسوول اعلام کرد: در مجموع با حمایت صندوق خیریه محمدرسول الله ۲۵ دستگاه اهدا تبلت از سوی اداره کل، نزدیک به ۴۰۰ تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان تهیه شد.

وی در ادامه گفت: با تلاش متداوم در این مسیر و تهیه ۳۰ دستگاه تبلت آموزشی، تمامی دانش‌آموزان در شهرستان چالوس از تجهیزات هوشمند بی‌نیاز می‌شوند.

سام به جذب سرمایه خیران در قسمت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ساختمان قدیمی آموزش و پرورش توسط خیر نیک‌اندیش حاج رحیم قربانی با هزینه بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان به درمانگاه تخصصی فرهنگیان تجهیز می‌شود و همچنین زمینی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر زمین در شهرک مصطفی خمینی وقف و تحویل آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز چالوس شد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: با عزم خیر دیگری، در شهر مرزن آباد مدرسه‌ای برای دانش ‌آموزان نیاز ویژه، با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان در حال ساخت است و مدرسه‌ای نیز در سنگسرک با تلاش یک خلبان بازنشسته با هزینه ۶۰۰ میلیون تومانی تجهیز می‌شود.

۸۶۰۴۸/ج/و

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش مردم آمریکا به خودسوزی خلبان آمریکایی

در شرایطی که رسانههای آمریکا به خاطر نظارت شدید، به آرامی از کنار رویداد خودسوزی خلبان نظامی آمریکایی میگذرند، مردم آمریکا برای بیان دیدگاهها و حمایتهای خود از آرون بوشنل، به فضای مجازی به ویژه پیام رسانهای غیرآمریکایی روی آورده اند.

خلبان آمریکایی که غزه را بمباران می‌کرد در پی عذاب وجدان خود را به آتش کشید

من آرون بوشنل هستم. عضو نیروی هوائی ارتش آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.