سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / ترانه زیبا در مدح حاج قاسم سلیمانی

ترانه زیبا در مدح حاج قاسم سلیمانی

کیفیت 144 کیفیت 240 کیفیت 360 کیفیت 480 کیفیت 720

راهنمای دانلود

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یادی از سردار شهید سلیمانی

ويدئو/ یاد شهید سلیمانی و بغض رهبر معظم انقلاب اسلامی

رمز عاقبت بخیری …

ويدئو/ حاج قاسم عزیزمون گفت

2 دیدگاه

  1. بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ
    السلام علیک یا ام الائمه النجبا
    سلام بر شما مادر همه امامان نجیب که این همه ناملایمت از زمین وزمانه دیدید وکشیدید اما لب به گلایه باز نکردید
    السلام علیک یا یا قره عین الرسول
    سلام برشما که نورچشم رسول خدایید

    چه حق وزیبا فرمود ذات کبریای حضرت حق :
    تَبارَکَ الَّذي بِيَدِهِ الْمُلْکُ وَ هُوَ عَلي کُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ (1) ملک
    پربرکت و زوال‏ناپذير است کسي که حکومت جهان هستي به دست اوست، و او بر هر چيز تواناست.

    چقدر پر برکت است و زوال ناپذیر نور پرخیر وبرکت شما که همانا خیرکثیر هستید واز جانب خدا کل امر بدست شماست زیرا زمین وزمان را خلق کرده تا تجلی نور کند و شما آن نور منجلی الهی هستید به چه اعتبار ؟
    به اعتبار حسن .
    الَّذي خَلَقَ الْمَوْتَ وَ الْحَياةَ لِيَبْلُوَکُمْ أَيُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً وَ هُوَ الْعَزيزُ الْغَفُورُ (2)ملک

    ٰهمو او که خلق کرد تا ببیند کدام یک از بندگان زیبا تر عمل میکند .. لیبلوکم احسن عملا .. و هم او دید وشهادت داد که از شما زیباتر کسی درنظام افرینشش پر نور تر وزیباتر درمیدان عمل نبود .زیرا شما دوبار امتحان عبودیت الهی را بدرگاه حضرت احد پس دادید .زیرا درشان شما گفته شده یا ممتحنه امتحنک الله قبل ان یخلقک .فوجدک صابره …. شما را به زیبایی صبر مزین دید و شهادت بر تابناکی نور زیبایت داد وزهرایت نامید وافتاب تابناکت را برای رشد وکمال به حیات تابانید چراغ ومصباح همه تسبیح کنندگان عالم شدید محبت شما و ولایت شماست که جریان دهنده رهروان وعاشقان شما بسوی نور خداست پس خدا اراده کرد تا کل امر را در لیالی قدر از مجرای وجودی شما به عالم وامام عالم عرضه کند زیرا شما هستید که زیباترین راه بسوی خدایید و مادری شماست که اولیاء خدا را راهنمایی میکند . بدرستی فرزند والامقامتان حضرت حجت ارواحنا فداه درشان ومنزلتتان اینگونه فرمودند که : وفی بنته رسول الله لی اسوه حسنه .. چون شما اسوه حسنه اید پس بگواهی ایت کلاخدا و آیت سخن ولی خدا شما همان جلوه احسن خلقتید که در سوره ملک خداوند به وجه احسن شما گواهی داده است و همه رهروان خود را به تبعیت از نور حسن شما دعوت نموده است .بدرستیکه در دختر رسول خدا برای من اسوه حسنه است وهرجا بنگری خدایی خدا هست وتجلی نور زهراییت مادر جان .براستی درنظام خلقت همه محاسن از شما ریشه میگیرد و کلمه حٌسن نور از زهره زهرا گرفته است وازاین جهت هرکس به شما توسل کند از بلیات واتش دوزخ بدور خواهد ماند زیرا خدا شما را فاطمه آفرید تا هرانکس که شما مادریش کنید فاطم از بلیات قیامت باشدزیرا که خدای العزیز و الغفور چنین اراده فرموده است . محبت تو را مهمترین ذخیره حیات میدانیم وبراین محبت مباهات که این سرمایه گرانقیمت است که مسیر سازی ما را بسوی نور خدا هدایت میکند یخرجهم من الظلمات الی النور باذنه .حال دراین ایام سوگ که ایام پرواز شما به قرب حقتعالی است ازشما اذن میطلبیم تا بپاس مادریهای پرمهرتان توفیق سربازیتان را برما هم عطا کنید تا برنگ پاکیتان تزکیه یافته سپس وبلطف مادریتان از حریمت دفاع کنیم و حق مادریت را با جهاد در راه برپایی و زمینه سازی ظهور فرزندت ادا کنیم وهمه عمر هستی مان فدای یک لبخند شما باد. پس بیاد مولایمان علی ع که مایه شادی قلب شماست ، یا علی مدد

  2. دریکی از برنامه های روایت فتح مرحوم شهید اوینی رفته بود سراغ سردار و داشت خاطره عملیات وافجر ۸ را تعریف میکرد درمقطعی از کلامش با بغض خاص همیشگی اش که برای مادر سادات میکرد گفت که مادری حضرت زهرا س در آن میدان ومعرکه ابتلا به طوفان اروند چگونه با مهرو محبت درحقشان مادری کرده .من از آن لحظه شیفته آن دو دیده شیدا شده بودم وهمواره دنبال این نگاه زیبا بودم تا به آن همه ادب و حرمت و ارادت به مادری مادر مهربان امت حضرت زهرا س ادای احترام کنم تا اینکه یک روز برای انجام ماموریتی عازم کرمان بودم تنها در فرودگاه درسالن پرواز منتظرنشسته بودم ناگهان درانتهای سالن چهره دلنشینی به چشمم خورد اورا از دور شناختم خودش بود همان دوچشم شیدا و ناخوداگاه بسویش کشیده شدم نه او مرا میشناخت نه من قبلا او را حضوری دیده بودم درحالیکه نشسته بود روی صندلی داشت با دوستش صحبت میکرد درحالیکه بالای سرش ایستاده بودم بهش سلام گردم و خواستم عرض ادبی به ایشان کرده باشم ناگهان آن دوچشم شیدایش را رو بمن کرد وپاسخ سلامم را داد انقدر آرامش و شکوه بدلم ریخت که احساس کردم درمقابل یک کوه باعظمت ایستادم انقدر درعظمتش ماندم که نتونستم بیش از یک سلام واحوال پرسی وقتش را بگیرم با اندوخته نگاهش هنوز دلخوشم وشاد که به چنین بزرگ فرزندی از تبار فاطمیون عرض ارادت کردم . خدا همه ما را هم به دلدادگان راهش ملحق بفرماید انشالله .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.