سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اربعین / اخبار موکب / امضای توافق نظامی میان انگلیس و رژیم صهیونیستی

امضای توافق نظامی میان انگلیس و رژیم صهیونیستی

رسانه‌ها از امضای یک توافق جدید بین انگلیس و رژیم صهیونیستی با هدف افزایش همکاری‌های نظامی میان دو طرف در حوزه‌های مختلف، خبر دادند.

بر اساس گزارش منابع خبری، با امضای یک توافق جدید نظامی میان انگلیس و رژیم صهیونیستی، همکاری نظامی میان ارتش‌های دو طرف، گسترش می‌یابد.

به نوشته پایگاه اینترنتی «بیکام»، «سر نیکلاس کارتر» رئیس ‌ستاد نیروهای مسلح ارتش انگلیس و «آویو کوچاوی» رئیس ‌ستاد مشترک رژیم صهیونیستی، طی نشستی آنلاین، بر تقویت مناسبات نظامی میان خود تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «نیل ویگان» سفیر انگلیس در فلسطین اشغالی، نیز توافق جدید لندن و تل‌آویو را مهم توصیف کرد. بیشتر مفاد این توافق، محرمانه و طبقه‌بندی شده است. با این حال، گفته شده که توافق مذکور شامل همکاری دفاعی، نظامی، پزشکی و تقویت برخی حوزه‌های دفاعی است.

پایگاه تحلیلی بیکام نوشت: همکاری نظامی انگلیس و اسرائیل طی یک دهه اخیر در حال گسترش بوده است. ارتش‌های دو طرف در بهبود و ادغام قابلیت‌های چند حوزه‌ای خود در دریا، زمین، هوا، فضا، امور سایبری و

الکترو مغناطیس در تلاشند. از سوی دیگر، لندن و تل‌آویو هر دو مایل به عدم دستیابی ایران به توانایی هسته‌ای و مهار برنامه‌های موشکی این کشور هستند.

انگلیس که رژیم جعلی اسرائیل را در خاک فلسطین به وجود آورده، مثل آمریکا، بزرگ‌ترین حامی رژیم صهیونیستی است. به همین خاطر، سران لندن در تمام جنایات و ترورهای رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان‌، شریک بوده و هست.

واکنش انگلیس به توافق بحرین و رژیم صهیونیستی

Magiran | روزنامه کیهان (1399/09/18): امضای توافق نظامی میان انگلیس و رژیم  صهیونیستی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شهدا و مردم مظلوم در رفح با هم زندگی می‌کنند

رژیم خبیث کودک‌کش و جنایات جدید رژیم خبیث صهیونیستی در رفح

حملات طوفانی مقاومت به اهداف صهیونیستی از ناو ایتالیا تا پایگاه‌های اسرائیلی هدف قرار گرفتند

باحمله رژیم آپارتاید اسرائیل به گذرگاه رفح، آتش شاخه‌های مقاومت هم علیه مواضع صهیونیست‌ها و حامیانش بیشتر شده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.