سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دست رسانه‌های خارج‌نشین در خون پدر امیرحسین مرادی

دست رسانه‌های خارج‌نشین در خون پدر امیرحسین مرادی

ابعاد جدیدی از این خودکشی باز شده که نشان می‌دهد رسانه‌های فارسی زبان بیگانه و نهادهای ضدایرانی مدعی حقوق بشر چگونه با اطلاعات جعلی و دروغ کار را بر این پدر سخت کرده و منتج به خودکشی او شدند.

: درحالیکه پرونده امیرحسین مرادی از متهمان اغتشاشات آبان 98 مسیر خوبی را طی می‌کرد خبر تکان‌دهنده خودکشی پدر وی در رسانه‌ها پخش شد. حالا ابعاد جدیدی از این خودکشی باز شده که نشان می‌دهد رسانه‌های فارسی زبان بیگانه و نهادهای ضدایرانی مدعی حقوق بشر چگونه با اطلاعات جعلی و دروغ کار را بر این پدر سخت کرده و منتج به خودکشی او شدند.

  امیرحسین مرادی جزو سه نفر از متهمانی بود که در آشوب‌های آبان 98 که بعد از گرانی بنزین رخ داد دستگیر شد و ابتدا خبر حکم اعدام وی منتشر شد. اما با ورود رئیس دستگاه قضایی این حکم متوقف و دستور دادرسی مجدد آن صادر شد. این خبر که مربوط به چند هفته قبل بود، اگرچه برای خانواده مرادی خوشحال کننده بود اما بیگانگان اجازه ندادند خانواده امیرحسین مرادی در آرامش باشد. خودکشی پدر خانواده که دو روز قبل رسانه‌ای شد نشان از وخامت حال اوضاع این خانواده با وجود توقف حکم اعدام وی و رسانه‌ای شدن آن توسط قوه قضائیه دارد. 

متهم ردیف اول نهادهای حقوق بشری و رسانه‌های بیگانه

وکیل امیرحسین مرادی اما واقعیاتی تلخ از چرایی خودکشی پدر این خانواده گفته که نشان می‌دهد چگونه بیگانگان با یک جنگ و عملیات روانی کار را به این رخداد غم‌انگیز کشانده‌اند. پاک‌نیا در این خصوص که اتفاق با رسانه سعودی ایران اینترنشنال داشته است می‌گوید: 

« ما خیلی تلاش کردیم تا خانواده را آرام کنیم و موفق هم بودیم. خانواده را ما کنترل کردیم. و به آنها این امیدواری را دادیم که پرونده دارد روند مناسبی را طی میکند. واقعا هم همینطور بود یعنی بعنوان وکیل عرض میکنم، پرونده کاملا یک روند مناسبی را داشت طی میکرد. شرایط پرونده هم الان مشخص است. دیوان دارد بررسی‌هایش را انجام میدهد و إن‌شاءالله پرونده به شعبه هم ارجاع خواهد شد. اصلا توقف اجرای حکم صادر شده است از شعبه یکم دیوان.

ولی متأسفانه طی روزهای گذشته یک بی‌اخلاقی‌ای صورت گرفت بودند رسانه‌هایی که تماس میگرفتند و میگفتند مثلا ما از فلان سایت حقوق بشری هستیم از نمیدونم فلان ارگان هستیم. عمدتاً هم خب از خارج کشور تماس میگرفتند و به خانواده میگفتند به شما دارند اطلاعات دروغ میدهند. بچه‌ی شما در صف اعدام است. بیایید صحبت بکنید. بیایید با ما مصاحبه کنید!

دانلود

یعنی در واقع کسانی که داعیه دار بودند که مثلا ما داریم کار حقوق بشری میکنیم، می‌خواستند به هر قیمتی با خانواده مصاحبه بکنند؛ ولو با گفتن دروغ. الان سؤال من اینه، اینا بیایند پاسخ بدهند. اخبار شما مبتنی بر اینکه در صف اعدام قرار دارند مبتنی بر چه اصولی بوده؟»

مادر امیرحسین مرادی: می‌گفتند سکوت کنید فرزندتان قطعا اعدام خواهد شد!

این روایت پاک‌نیا با قرائن بسیاری هم‌خوانی دارد. رسانه‌های بیگانه اعم از وابسته به آمریکا و سعودی و منافقین در روزها و ماه‌های گذشته تلاش داشته‌اند با احساسی کردن ماجرا و ورود خانواده‌های زندانیان به پرونده از طریق مصاحبه با تلویزیون‌های ضدانقلاب استفاده سیاسی خود را از این موضوع داشته باشند. آنها برای اینکار و همراهی این خانواده‌ها به هر کاری از جمله این دروغ غیرواقعی دست زده‌اند. 

مادر امیرحسین مرادی نیز این روایت را تایید می‌کند. طبق گفته مادر امیرحسین مرادی، پس از توقف حکم اعدام فرزندش، بارها تماس هایی از خارج از کشور با خانواده برقرار شده و ان ها را دعوت به فعالیت و مصاحبه علیه نظام کرده اند، افراد در این تماس ها با تحت فشار قرار دادن پدر امیرحسین مرادی عنوان میکردند که اگر سکوت کنید فرزندتان قطعا اعدام خواهد شد

 بنابراین با وجود موافقت دیوان عالی کشور با بررسی مجدد پرونده امیرحسین مرادی و توجه ویژه رییس دستگاه قضا به این پرونده،  پدر امیرحسین مرادی تحت فشار روانی رسانه های خارجی دست به خودکشی زد و بار دیگر ننگ سیاسی کاری ضدانقلاب با ریخته شدن خون رسانه‌ای شد. 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روزگاری که از چنگال شاه خون می‌ریخت

شاه مخلوع

آنقدر برای پدرم کتاب می‌خواندم که سرم گیج می‌رفت

خاطره شنیدنی کتاب خوانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.