سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / توصیه حاج حسین یکتا به جوانان

توصیه حاج حسین یکتا به جوانان

دشمنان به توانمندی‌های کشور ایران در حوزه‌های متعددی مانند هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین ایمان آورده / در حد توان به دنبال رفع مشکلات مردم و کمک به پیشرفت کشور باشید.

حاج محمدحسین حسینی یکتا در یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد که روز گذشته برگزار شد گفت: با وجود همه مشکلات و دشمنی‌ها اما معتقدیم یک دست یداللهی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده و یک خونه دل ثاراللهی به آن آب حیات می‌دهد.

وی با اشاره به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود کریسمس امسال را در ایران هستیم، گفت: صدام ملعون هم روزی مدعی بود در سه روز به پایتخت کشورمان می‌رسد، اما اینک سیل زائران ایرانی در اربعین راهی کربلا می‌شوند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: دشمنان در طی سال‌ها با صرف هزینه‌های بسیار کوشیدند تا دهکده جهانی را ایجاد کنند، اما در ۲۲ بهمن ۵۷ و با پیروزی انقلاب اتفاقی بزرگی به وقوع پیوست که دنیا را به هم ریخت.

سردارحاج حسین یکتا با اشاره به تحقق وعده‌های امام خمینی‌(ره) و رهبر فرزانه انقلاب ادامه داد: در جنگ تحمیلی چندین کشور با تجهیز رژیم بعث عراق به تجهیزات و نیروی انسانی صدام ملعون را کمک کردند، اما در نهایت سخن امام راحل مبنی برای اینکه صدام راهی جز خودکشی ندارد، به تحقق پیوست

وی تاکید کرد: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب دشمنان به توانمندی‌های کشور ایران در حوزه‌های متعددی مانند هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین ایمان آورده و اقرار می‌کنند. اقتدار، امنیت و ابهت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌های پاک شهیدان است.

حاج حسین یکتا با اشاره به تحقق وعده‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نابودی دشمنان گفت: آن‌ها خود فهمیده‌اند که کارشان تمام است. در مقابل انقلاب اسلامی ایران که امنیت خود را وام‌دار جان‌بازی شهدا است، و با قدم گذاشتن به چله دوم به سرعت در حال پیشرفت است.

این راوی دفاع مقدس در ادامه با اشاره به تاثیرات فرهنگی، مذهبی و تربیتی مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور در نسل جوان و نوجوان امروزی بیان کرد: شهدا که نظرکرده بودند، امروز استخوان‌هایشان هم اثرگذار شده است.

حاج محمدحسین حسینی یکتا سپس خطاب به جوانان عنوان کرد: به عنوان آینده‌سازان کشور علاوه بر تحصیل و علم‌آموزی نقش و رسالت خود را در حل مشکلات و پیشرفت کشور ایفا کنید.

وی در بخش پایانی سخنان خود توصیه‌هایی به جوانان کرد و گفت: به شما جوانان توصیه می‌کنم زندگی بابرکتی داشته باشید و در حد توان به دنبال رفع مشکلات مردم و کمک به پیشرفت کشور باشید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید

فائزه کوشکباغی هستم متولد ۱۳۷۰ وهمسرم حمید اسکندری متولد۱۳۶۴

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

مجموعه ۱۵ جلدی "سرگذشت استعمار"

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.