سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هنر / عکس و گرافیک دیگران / زنگ بیدارباش در قبال دشمن_ ۱۱

زنگ بیدارباش در قبال دشمن_ ۱۱

🛎 #زنگ_هوشیارباش در قبال دشمن

🛎 #زنگ_بیدارباش در قبال دشمن

…عزیزان من! روح مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمن، وقتی به طور کامل و سالم در شما قشر جوان باقی میماند که تقوا، بازگشت به خدا و جهاد اکبر در وجود و زندگیتان بگنجد. . اگر ما به جوانان توصیه میکنیم که طهارت، تقوا، استغفار، اجتناب از گناه، رو آوردن به خدا و توجه به معنویّات را سرلوحه کارها قرار دهند، که علاوه بر به همراه داشتن سعادت شخصی، کشور هم به جوانانی]افرادی[ نیازمند است که بتوانند حقایق را درک کنند، در میدانها بایستند، توطئه دشمن را بشناسند و با آن مقابله کنند…]ملت[ باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد تا جبهه‌بندیهای دنیا را بشناسد؛ تا بفهمد امروز دشمن کجاست و از کجا و با چه ابزاری حمله میکند…البته توجّه داشته باشید که دشمن از همین امر استفاده نکند. دشمن با کمال هوشیاری ایستاده است.

امیرالمؤمنین علیه‌الصّلاةوالسّلام فرمودند: « مَن نامَ‌ لَم‌ یُنَم‌ عَنه»؛ مراقب باشید که اگر شما غفلت میکنید، دشمن از شما غفلت نمیکند. دشمن با کمال هوشیاری مراقب است…نظام سلطه، مثل اختاپوسی خطرناک و مثل سرطان دنیا را گرفته است. کشور ما جزو نقاط سالم دنیاست.

نمیگوییم همه دنیا ناسالمند. ممکن است نقاط معدودی در دنیا سالم مانده باشند. کشور و دولتی که از نظام سلطه و کمند این عنکبوت خطرناکِ تننده در تار و پود ملتها و کشورها، سالم و برکنار مانده است، نظام جمهوری اسلامی است.

طبیعی است که علیه شما بیدار باشند، فکر کنند و هر تلاشی انجام دهند. شما هم باید بیدار باشید…دشمن باید شناخته شود. این اوّلین قدم است…؛ ۱۳۷۴۰۸۱۰

 

#تبیین های #قافله‌سالار

#شاهچراغ

هیئت فاطمیون حوزه هنری

۱۱ از ۳۰

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

امام خمینی درباره حکومت امیرالمومنین(علیه السلام) فرمودند

حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجال پیدا نکرد تا حکومت الهی را به آن نحوی که می‌خواست، پیاده کند.

دشمن هیچ گزینه‌ای ندارد آتش‌بس کند شکست خورده، نکند شکست می‌خورد

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.