سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طنز/عجب رویی؟!

طنز/عجب رویی؟!

گفت: در انتخابات ترکیه با این که اردوغان فقط نیم درصد (حدود 2/5 میلیون رای) با موفقیت در دور اول فاصله داشت، نتیجه را پذیرفت و طرف مقابلش هم ادعای تقلب نکرد ولی موسوی و خاتمی در انتخابات سال ۸۸ ایران، با وجود آن که موسوی بیش از ۱۱ میلیون رای با طرف پیروز فاصله داشت ادعای تقلب کردند و مملکت را به آشوب کشیدند!
گفتم: ولی خاتمی بعد از فتنه اعلام کرد که تقلب امکان‌پذیر نبوده است؟! پس چرا با وجود آن که می‌دانست تقلب امکان‌پذیر نیست، دست به فتنه زد و علاوه ‌بر خسارت‌های فراوان، خون افراد بی‌گناه را هم بر زمین ریخت؟!
گفت:‌ ای عوام؟! سران فتنه مامور بودند. مگر ندیدی که کیهان تمام مراحل فتنه را قبل از وقوع پیش‌بینی می‌کرد. کیهان که غیب نمی‌دانست! فتنه آمریکایی و اسرائیلی بود و دقیقاً مطابق فرمول جرج سوروس و ریچارد‌ هاوس و جان‌کین و… صورت می‌پذیرفت و به همین علت مراحل آن قابل پیش‌بینی بود.
گفتم: پس بیخود نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل می‌دانست و هنوز جرأت نکرده‌اند ادعای نتانیاهو را تکذیب کنند!
گفت: روز ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ (۲۱ خرداد ۸۸‌) جرج سوروس رسماً اعلام کرده بود که فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگی صورت می‌پذیرد! و روز قبل از آن (۲۰ خرداد ۸۸‌) تیتر یک کیهان این بود «‌آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست‌» و تاکید کرده بود «‌این هشدار جدی است‌»… ولی با این همه سند درباره پیروی آنها از سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هنوز هم از رو نمی‌روند! و انتخابات ترکیه را که دقیقاً با فتنه‌انگیزی سران فتنه در تضاد  است، به سود خود تفسیر می‌کنند!
گفتم: یارو دورخیز کرد و جفت زد که روی زین بنشیند ولی از آن طرف افتاد و محکم به زمین کوبیده شد و با مشاهده خنده مردم پرسید؛ از چی خوشتون اومده؟ از دورخیزم یا از پرش بلندم؟! 
گفتند؛ از این همه پُر‌رویی!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حوادث اخیر فلسطین نشان داد که ادبیات ایران مرده است

محمدقائم خانی، نویسنده و کارشناس حوزه فرهنگ و ادبیات

نظر سیاستمداران جهان درباره ی ایران

ويدئو/ ایران قوی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.