سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / نماز و احکام اسلامی را در اینترنت فراگرفتم

نماز و احکام اسلامی را در اینترنت فراگرفتم

هنگامی که بئاتریز به اسلام علاقه مند شد ، در اینترنت شروع به جستجوی اطلاعات در باره اسلام کرد. او آموخت که نماز را بجا بیاورد و آن را به تنهایی انجام دهد ، تا اینکه با گفتن شهادتین، مسلمان شد.

بئاتریز و جیروس یک زوج تازه مسلمان هستند که در اسلام راهی از زندگی را پیدا کرده اند که به آنها معنا می دهد و آنها را به سمت بهتر بودن فرا می خواند.

نام اسلامی بئاتریز خدیجه است و وی در سال 2011 به اسلام گروید. تغییر نام در هنگام ورود به اسلام اجباری نیست. بعضی از افراد این کار را انجام می دهند ، یا یک اسم تازه را انتخاب می کنند و هر دو را به عنوان راهی برای تقویت هویت جدید خود به عنوان مسلمان نگه می دارند.

بئاتریز با جیروس – عبدالحکیم- که او نیز یک تازه مسلمان است ازدواج کرده است. بئاتریز و جیروس با ازدواج خانواده جدیدی را ایجاد کردند و ماحاصل این ازدواج دختری به نام آلما است.

چگونه آنها مسلمان شدند؟
جیروس در سال 2010 به اسلام گروید و بئاتریز از طریق او درباره اسلام آموخت. او شگفت زده شده بود که یک فرد اسپانیایی مسلمان شده است ، زیرا مفهوم اسلامی که در آن زمان وجود داشت ، همان چیزی بود که آنها در تلویزیون به تصویر کشیده می شد و هیچ ارتباطی با اسلام و نحوه زندگی آنها نداشت.
تصور بئاتریز از اسلام این بود که ” عده ای دیوانه از بمب گذاری های خود در بین مردم تصویر می گیرند”. ولی اکنون او توضیح می دهد که این هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و جهاد واقعی ، مبارزه با نفس خویش است.

هنگامی که بئاتریز به اسلام علاقه مند شد ، در اینترنت شروع به جستجوی اطلاعات در باره اسلام کرد. او آموخت که نماز را بجا بیاورد و آن را به تنهایی انجام دهد ، تا اینکه با گفتن شهادتین، مسلمان شد.

بئاتریز می گوید که در نماز، صلوات باید به زبان عربی انجام شود، اما او، که تازه مسلمان بود ، در ابتدا این کار را به زبان اسپانیایی انجام می داد تا اینکه یاد گرفت این کار را به زبان عربی انجام دهد.

 

تازه مسلمانان در اسپانیا
در اسپانیا حدود دو میلیون مسلمان وجود دارد که 4٪ از جمعیت را نشان می دهد. از این تعداد ، 42 درصد اسپانیایی و مابقی مهاجران هستند. از این 42٪ ، 804017 نفر، بیش از نیمی از آنها اسپانیایی هستند، یعنی فرزندان و نوه مهاجران حدود 23.624 تازه مسلمان هستند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 یک دختر مسلمان می‌تواند در برهه‌های مختلف نقش‌های مؤثری داشته باشد

فردا مصادف است با ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.