سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بانوی کارآفرین شیرازی در کشور نمونه شد

بانوی کارآفرین شیرازی در کشور نمونه شد

بانوی کارآفرین شیرازی در کشور نمونه شد

سهیلا محبی، بانوی کارآفرینی است که در دوره پنجم انتخاب زنان کارآفرین برتر کشور در زمره ۱۰ بانوی برتر بخش شهری برگزیده شد.
این بانوی کارآفرین در صنایع غذایی، حوزه ساخت‌ و ساز و همچنین در عرصه کشاورزی گلخانه‌ای فعالیت می‌کند.

کارآفرینی در کشاورزی، صنعت و مسکن، بانوی شیرازی را در کشور نمونه کرد

محبی، در گفت‌و‌گویی درباره فعالیت‌های اقتصادی خود به ‌عنوان یک بانوی کارآفرین اظهار داشت: فعالیت در عرصه‌های اقتصادی را به‌ صورت تخصصی مطابق با رشته‌ تحصیلی‌ام، صنایع غذایی، آغاز کردم.

ابتدا کارخانه تولید بستنی راه‌اندازی کردیم و از سال ۱۳۸۹ نیز گلخانه‌ای تاسیس کردم که ابتدا گل‌های زینتی در آن پرورش می‌دادیم و با مواجه ‌شدن با موضوع کم ‌آبی نیز به ‌صورت دوره‌ای به کشت محصولات صیفی و توت ‌فرنگی پرداختیم ، افزون بر این، از آنجا که به طراحی ساختمان علاقه‌مند هستم، گاه واحدهای کوچکی هم طراحی می‌کنم و در این حوزه نیز فعالیت دارم.

او اضافه کرد: در سال ۱۳۸۷، ۶۹ نفر در این  یک واحد تولیدی من به‌ صورت سه شیفت فعالیت می‌کردند، پس از آن ۳۵ نفر و بعد ۲۳ نفر و بعد دوباره با افزایش تعداد، ۴۱ نفر مشغول به کار شدند.

نایب رئیس کانون زنان بازرگان فارس، پیگیری آرزوها و اهداف بدون توجه به احتمال دسترسی به آنها، مطالعه ناکافی در این زمینه و همچنین بدون مشورت و صحبت با اهل فن وارد حوزه‌های مختلف اقتصادی شدن را باعث بروز مشکلات در عرصه‌های مختلف برای زنان دانست.

این عضو اتاق بازرگانی فارس، افزایش آگاهی و توجه به آموزش را امری مهم در دستیابی به موفقیت دانست و پیشنهاد داد که بانوان از آموزش‌های گوناگونی که اتاق بازرگانی ارائه می‌دهد بهره گیرند و توانایی‌های خود را در حوزه‌های مختلف افزایش دهند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شیراز میزبان بزرگترین اعتکاف جوانان جهان اسلام

بیست و سومین اعتکاف بزرگ جوانان کشور در شیراز

شب شعر بین المللی شهدای غزه در شیراز

شاعران ایران و جهان همایش بین المللی شعر ایثار در خصوص مظلومیت غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.