سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / صهیونیست‌های معترض خواستار اعدام نتانیاهو شدند

صهیونیست‌های معترض خواستار اعدام نتانیاهو شدند

تداوم اعتراضات خیابانی در فلسطین اشغالی
با تداوم اعتراضات علیه نخست‌وزیر و کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، ۳۴ تن از معترضان از سوی پلیس این رژیم بازداشت شدند و معترضان هم خواستار اعدام«بنیامین نتانیاهو»شدند.
ساکنان سرزمین‌های اشغالی طی چند هفته گذشته علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات خیابانی می‌زنند. فساد نتانیاهو و سوء مدیریت کرونا در کنار مشکلات معیشتی، باعث شروع اعتراضات شده است.
اکنون خبرهایی رسیده که نشان دهنده این است که احتمال ترور نتانیاهو نیز توسط معترضان وجود دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، اعتراضات سه شنبه شب علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، ۳۴ نفر را راهی بازداشتگاه کرد.
هزاران نفر عصر روز سه شنبه با تجمع در مقابل اقامتگاه رسمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعتراض خود را نسبت به عملکرد او در مقابله با شیوع کرونا اعلام کردند و استعفای او از سمت خود را خواستار شدند.
تظاهرکنندگان صهیونیست برای چندمین روز متوالی با تجمع در برابر محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی خواستار
اعدام وی شدند. بنا به نوشته جروزالم پست، این افراد به دلیل ایجاد اخلال در نظم عمومی و حمله به نیرو‌های پلیس بازداشت
شدند.
اعتراضات صهیونیست‌ها که برای چندمین روز متوالی دنبال می‌شود با مشارکت بیش از ۳۰ گروه نه تنها در برابر محل اقامت نتانیاهو بلکه در سراسر اراضی اشغالی برگزار شد.
عمده اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو ناشی از مشکلات مختلف اقتصادی صهیونیست‌ها در زمان شیوع ویروس کروناست. به گفته صهیونیست‌ها، پشتیبانی کابینه از شغل‌ها و کسب‌وکار‌ها کافی نبوده و صهیونیست‌ها را با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه کرده است.
معترضان صهیونیستی که در برابر محل اقامت نتانیاهو جمع شده‌اند، همچنین علیه فساد گسترده اقتصادی نتانیاهو هم شعار دادند.
علاوه ‌بر این، تظاهرکنندگان مخالفت خود با قانون پیشنهادی مبنی بر اقدامات کابینه بدون تأیید کنست را ابراز و اعلام کردند که این طرح فساد کابینه را دوچندان می‌کند.
در همین حال، روزنامه القدس العربی نوشته که تظاهرات در اسرائیل در پی شکست دولت در زمینه مقابله با کرونا، پیچیدگی بی‌سابقه اوضاع اقتصادی این رژیم و کشمکش میان تشکیلات دولت و وزیران آن و حتی میان حامیان حزب حاکم«لیکود» در حال تشدید است. طبق نوشته این روزنامه، همزمان با تشدید تظاهرات هشدارها نسبت به ترور نتانیاهو به دست معترضان در حال افزایش است.
تظاهرات گسترده مقابل دفتر نتانیاهو/ معترضان مجددا خواستار استعفا شدند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ پول آدامس!

آمریکا، اروپا، چین، روسیه

آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت

رسانه‌های صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.