سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / قلیچدار اوغلو: پایان اردوغان نزدیک است

قلیچدار اوغلو: پایان اردوغان نزدیک است

رهبر مهم‌ترین حزب اپوزیسیون ترکیه روزگذشته با بر شمردن ضعف های مدیریتی اردوغان نتیجه گرفت، پایان دوران او نزدیک شده است.

«کمال قلیچداراوغلو»، رهبر حزب اپوزیسیون «مردم جمهوری خواه» ترکیه، روز شنبه و در یک مصاحبه تلویزیونی، با اعلام این که «رفتن اردوغان حتمی است»، گفته: «سیاست‌های مستبدانه و نادیده‌انگارانه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره حقوق شهروندانش به افزایش فقر، جهل، ظلم و ستم و مشکلات اقتصادی، مالی و اجتماعی منجر شده است».

قلیچداراوغلو که اردوغان را مسئول اشتباهاتی در طول شیوع کرونا در ترکیه دانسته،  «اردوغان به کسی اجازه نمی‌دهد اشتباهاتش را بیان و سیاستش را در حل بحران کرونا نقد کند و از دستگاه قضایی به عنوان سلاح خطرناکی علیه همه مخالفانش استفاده می‌کند».

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صادرات ۱۶ میلیارد دلاری تا پایان تیرماه

گمرک ایران از تجارت ۳۵.۵ میلیارد دلاری ایران از ابتدای امسال تا پایان تیرماه خبر داد و اعلام کرد: صادرات قطعی کالاهای غیرنفتی کشور به استثنای نفت خام، نفت کوره، نفت سفید و تجارت چمدانی با ۷.۹۷ درصد کاهش به رقم ۱۵ میلیارد و ۹۰۶ میلیون دلار رسید.

نائب رئیس دومای روسیه: زلنسکی می‌تواند به ناتو ملحق شود، اما بدون اوکراین!

نائب رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه معتقد است که ایران و روسیه در مسیر صحیح قرار دارند. مسیر درست استقلال و حفظ تمامیت ارضی است. او با اشاره به برخی مواضع جدید دولت ترکیه، می‌گوید: اردوغان، تعهداتش را نقض کرده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.