سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / نابودی اسرائیل در گام دوم انقلاب

نابودی اسرائیل در گام دوم انقلاب

وقوع انقلاب اسلامی در ایران برنامه ای الهی بود که بوسیله عبدصالح خدا حضرت امام خمینی ره و با همراهی مردم مسلمان ایران رقم خورد.
فلسفه وجودی این انقلاب شکل گیری تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور مصلح کل و منجی بشریت حضرت بقیه الله عج است همانگونه که حضرت امام ره در پیام نوروزی خود در 68/01/02 فرمودند:
انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداه است.
همچنین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم خطاب به جوانان و مردم ایران فرمودند: دهه های آینده دهه های شماست و شمایید که باید کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است نزدیک کنید.
گام اول این برنامه الهی با کمک و نصرت صاحب اصلی آن عج و با گذراندن فرازها و نشیب ها طی شد و اکنون در ابتدای گام دوم هستیم.
گفتمان انقلاب اسلامی نفی ها و اثبات هایی دارد که دوستی ها و دشمنی ها با آن نیز ریشه در همین نفی ها و اثبات ها دارد.
نفی استثمار و استکبار ،نفی سلطه گری و سلطه پذیری، نفی سکولاریسم و… اثبات خداباوری و خدامحوری، اثبات دفاع از مظلومان و مستضعفان و …
در فرآیند پنج مرحله ای تکوین انقلاب اسلامی اکنون در مرحله سوم یعنی دولت سازی هستیم و این اتفاق بزرگ در گام دوم بایستی رقم بخورد.
شکل گیری دولت اسلامی به معنای واقعی کلمه در کنار اقتضائات درونی خود و اثبات هایی که در پی دارد ، مستلزم نفی جدی دولتهای استعماری و استکباری و در رأس آنها رژیم غاصب صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکاست.
فلذا نابودی اسرائیل در گام دوم امری اجتناب ناپذیر و مسلم می نماید همانطور که رهبر معظم انقلاب هم در تاریخ 94/06/18 فرمودند: ان شا الله تا 25 سال دیگر به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.
ضمن اینکه نابودی این غده سرطانی و وجه بارز و منشأ فساد روی زمین وعده ای است که خداوند در سوره مبارکه اسرا آیات 4تا7 داده و این وعده تخلف ناپذیر در موعد خود واقع خواهد شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

توصیه رهبر انقلاب به قاریان برای انتقال مفاهیم قرآن به مستمع

جاگیر شدن معارف قرآنی در دل

کلیپ/سرود حماسی انقلاب ایمان

ويدئو/ حمایت از فلسطین مظلوم؛ قابل توجه شعرا و خوانندگان داخلی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.