سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / گویا ظریف پیام حضور میلیونی مردم در تشییع سردارسلیمانی را نگرفته است

گویا ظریف پیام حضور میلیونی مردم در تشییع سردارسلیمانی را نگرفته است

معاون گفتمان‌سازی سازمان بسیج دانشجویی با انتقادات از اظهارات اخیر وزیرخارجه گفت: گویا آقای ظریف پیام حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی را نگرفته است.

گویا ظریف پیام حضور میلیونی مردم در تشییع سردارسلیمانی را نگرفته است

علی کیان معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه گفت: دیروز روز سختی برای ایرانی‌ها و مسلمانانی بود که این خبر را می‌شنیدند. به غیر از بهت و بعض در ساعات اولیه کاری نداشتیم که بکنیم. به نظر بنده دیروز مرزهای وقاحت و بی‌شرمی جا به جا شد.

وی افزود: براستی اینهایی که فکر می‌کنند مذاکره با کافر مستکبر بزرگ و شیطان اکبر راه حل مشکلات است به خدا و روز واپسین اعتقاد دارند؟

کیان تصریح کرد: دهها میلیون نفر آمدند در خیابان و انتقام از قاتل حاج قاسم سلیمانی را فریاد زدند. گویا افرادی مانند آقای ظریف پیام روشن این حضور را نمی‌فهمند. می‌گوید: « اگر آمریکا تحریم‌ها را بردارد حتی بعد از شهادت شهید سلیمانی با او مذاکره می‌کنیم! »

وی تصریح کرد: دانشجوی انقلابی شکایت این آقایان را به کجا ببرد؟ کاش امام(ره) در قید حیات بودند که ما شکایتمان را به ایشان می‌کردیم. اینها می‌گویند که در فقره تبریک « فرانسوا میتران» به شهید رجایی ایشان پاسخ تند دادند و امام نهی کردند… «میتران» کی مقام رسمی نظامی ما را ترور و به آن اعتراف کرده بود؟ اینها چرا اینقدر ساده اندیشند؟ همین‌ها هستند که با این اندیشه‌ای منقطع و پوسیده از کربلا هم درس مذاکره می‌گیرند.

کیان گفت: باز هم به امام شکایت می بریم و از غربت یادگار و جانشین امینش آه و ناله‌مان بلند است. کاش نبودند مسئولین بی کفایتی که با لبخند کافران مستکبر سر ذوق می‌آیند و با بدعهدی و جنایتشان که موجب خشم همه ملت شده باز از اینها دل نمی‌کنند. حتی تجربه های روشن اندوخته شده را هم بکار نمی‌گیرند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یادی از سردار شهید سلیمانی

ويدئو/ یاد شهید سلیمانی و بغض رهبر معظم انقلاب اسلامی

رمز عاقبت بخیری …

ويدئو/ حاج قاسم عزیزمون گفت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.