سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سخنان رئیس سازمان اطلاعات و امنیت قطر

سخنان رئیس سازمان اطلاعات و امنیت قطر

* ایرانی ها راهی جز شلیک نداشتند*

واقعیات عجیب پرواز 752 به نقل از موسس سازمان اطلاعات و امنیت قطر (سر لشکر محمود منصور):

ایرانی ها ضربه ی مهلکی بر پیکر ارتش آمریکا وارد کردند و همه ی ما و منطقه و قطعا نیروهای نظامی و مسولان ایرانی میدانستند که ترامپ فوراً دستور حمله میدهد، و البته برخلاف تصور رسانه ها ترامپ بسرعت دستور واکنش داد،…

اما مشکل آنجا بود که ایرانی ها کلیه سیستم های راهبری و راداری را درمنطقه زیر کنترل داشتند و عملا مختل کرده بودند((و دقیقا بهمین علت عملیات موشکی شان در زدن عین الاسد بی نقص از آب در آمد.

پنتاگون برای خنثی کردن اقدامات ضد راداری ایرانیها و زدن اهدافی درون خاک ایران از طریق ارسال موشک یا بمباران هوایی    (با هواپیما)….با پرواز دادن ۲ هواپیمای آواکس (سیستم پیش اخطار و کنترل هوایی رادارهای ۳ بعدی پرنده) در سعودی و ترکیه بخشی از این پوشش را ایجاد کرد ولی همچنان نقاط مرکزی تر ایران کور بودند و پوشش کامل نبود.

اینجا بود که امریکایی ها بوئینگ بظاهر مسافری اما عملاً بوئینگِ آواکس را (که به جهت عملیات های خاص بشکل مسافری طراحی شده است را در اختیار اکراین (همپیمان خود) قرار دادند تا جهت تکمیل موزائیک نقشه راداری و شناسایی آخرین تغییرات سیستم های پدافندی وارد آسمان ایران شود،، این اتفاق رخ داد و هواپیما پس از مخابره ی اطلاعات و یافته های خود در فرودگاه امام خمینی نشست، اما تازه اول ماجرا بود، سیستم های سایبری سپاه متوجه انتشار و ارسال سیگنال های غیرعادی از هواپیمای بوئینگ اکراینی شده بودند …. بلافاصله خدمه پرواز وعوامل فنی بازداشت وهواپیما وارسی میشود، حتی پوسته ی موتور باز و بررسی میشود ولی مورد ویژه ای کشف نمیشود (علت تاخیر چندساعته و اعلام نقص فنی) با این حال ایرانی ها اصرار بر زمین گیر کردن هواپیما و عدم پرواز دارند،… ایرلاین اکراینی تهدید میکند درصورت عدم اجازه پرواز، نظام فرودگاهی ایران را بصورت ساعتی مواجه با مجازات های مالی مین ماییم (ساعتی چند ده هزار دلار)…. ایرانی ها کوتاه می آیند ولی همچنان مشکوکند…
پدافند سپاه جهت خنثی کردن عملیات شناسایی احتمالی،نقشه ی استقرار سامانه های پدافندی را مجددا در حلقه (رینگ) آخر تغییر میدهد….

بویئنگ اکراینی مسافرگیری کرده و پس از «تیک آف» برای کشف و اطلاع رسانی آخرین یافته ها و وضعیت سامانه های پدافندی اطراف تهران، رادار مرکزی ( ۳ بعدی) خود را روشن میکند…. بمحض ارسال و دریافت دیتا توسط پایگاه های آمریکایی، عملیات انتقامی و مقابله بمثل آغاز میشود و چند ده موشک کروز از اقصی نقاط منطقه بسوی اهدافی در ایران و (علی الخصوص) تهران شلیک میشود…
ایرانی ها دیگر مطمئن شده بودند که منبع و چشم شناسایی نیروهای امریکایی همین بوئینگ اکراینی است……و ادامه حضورش در آسمان،هدایت کننده ی دقیق صواریخ(موشکها)ی آمریکایی تا اصابت به هدف است…!!

آنجایی که ژنرال حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه از قول اپراتوره شلیک موشک های پدافندی میگوید:

فقط ۱۰ ثانیه فرصت داشته…… منظور این است که ۱۰ ثانیه وقت داشته تا تصمیم بگیرد یک هواپیمای فوق مدرن جاسوسی که جانِ ۱۷۰ انسانِ بی گناه را گروگان گرفته ساقط کند…. یا پذیرای ده ها یا صدها موشک کروزِ آمریکایی (موج اول) باشد که احتمالاً بخشی برای نابودی سامانه های پدافندی و بخشی زیر ساختهای حیاتی و پس از سقوطِ دژهای پدافندی، موج حملات کروزی و جنگنده بمب افکن های آمریکا یا ائتلاف توأمان باشد….

آن «افسر» هرکه بود،…. با تصمیم «سخت»اش، یک «کشور» یا یک «حاکمیت سیاسی» را از سقوط نجات داد….
بهتر است دولتمردان ایرانی بجای خجالت و کتمان حقیقت (اینکه ترامپ حمله به «عین الاسد» را پاسخ داد…. و شاید بخاطر تلفات سنگین آمریکایی ها!!).. واقعیت رخداد را به ملت شان بگویند….
موشک های کروز آمریکایی فقط ۱۰ ثانیه قبل از لود کامل اطلاعات، دچار سیاهیِ راداری، Blank Out و کوری شدند…..

 

انتشار این مطلب توسط صراط عشق به معنای تایید محتوای آن نیست

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یحیی سنوار از شهید حاج قاسم سلیمانی می گوید

حمایت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی

تاریخ تلخ

ربیعی سخنگوی دولت بی تدبیر و ناامیدو خروج ترامپ از برجام

8 دیدگاه

  1. لطفا منبع؟؟؟؟

  2. پس از این به بعد تمام هواپیماها هم وسیله جاسوسی اند حتی مسافربری این چه تحلیل است اری اگر مسافرین سنی بودند هم این حرف ها زده می شد اری تماما شیعه بوده ومعدودی مسیحی اری جان شیعه برایت ارزش ندارد .دل ایران از این غم در خون است۱۷۶انسان بی گناه بی علت برای جنون فرد یا عامل نفوذی بودن سوخته وجزغاله شدند .

  3. برادران عزیز
    یه کم فکر کنید
    آخه هر مطلب بی سر و تهی که معلوم نیست از کدوم قوطی دراومده منتشر نکنید

    این همه توی معارف تأکید میشه بر اتقان و ریشه دار بودن یک مطلب اونوقت نوبت عمل که میرسه توی هر موضوعی هر کس هر کاری دلش میخاد انجام میده بدون هیچ معیار و مبنایی
    برای مطالب این سایت هم که اکثر مواقع هیچ منبعی ذکر نمی کنید، کپی می کنید بدون ذکر منبع. چرا؟

    این مطلب من درآوردی و جعلیه!!!

  4. این شایعات رو پخش نکنید. اگه چنین شخصی که در اینترنت ردی ازش نیست وجود خارجی داشته باشه در کشور خودش هست نه در ایران که حالا ماجرا رو بررسی کرده باشه یا نه. درضمن سامانه پدافند سپاه از نوع آنالوگ بود یعنی کلا بر بستر دیجیتال کار نمیکرد پس هک کردنش محاله‌.

  5. و در آخر….اون موشکهای کروز که blank out شدند کجا رفتند و چی شدند؟

  6. موشکهای کروز برگشتند خونه پیش بقیه بروبچه ها و ادامه قصه راه شب را از رادیو گوش دادند یا یه گوشه کمین کردند و منتظر حمله مجدد هستند یا یه جا خوردند زمین و منفجر شدن؟

  7. در جنگ حلوا تقسیم نمیکنن. پدافند هوایی ایران چاره ای جز این نداشت اگر هم نمیزد باید پذیرای صدها موشک کروز می شد که با گرفتن اطلاعاتی که از این هواپیمایی جاسوسی اکراینی که جان ۱۷۰نفر انسان بی گناه به گروگان گرفته بود می گرفت.درحین فرستادن اطلاعات به آمریکاییها هواپیما زده می شود ودیگر آمریکا اطلاعاتی نداشته که موشک شلیک کند.تنها اشتباه ایران این بود که جرات اعلام این اتفاق رو نداشت که همین جرات نداشتن بهترین کاری بود که به دشمن کردن که آنها زودتر به ملت ایران اعلام کردن که سپاه هواپیمایی اوکراینی زده است ولی علت زدن هواپیما رو به ملت نگفتن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.