سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه سروک یاسوج

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه سروک یاسوج

مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح از راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در سروک یاسوج خبر داد.

سروان پاسدار سید علی ساداتی با اشاره به  برپایی بیمارستان صحرایی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی با بخش‌های مختلف تخصصی  به مدت ۱روز در  منطقه حاشیه‌نشین سروک فعال است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح  گفت: این بیمارستان اولین بیمارستان صحرایی است که توسط بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  تمامی تخصص‌ها بر مبنای درخواست خود مردم در این بیمارستان فراهم‌شده است افزود: در این بیمارستان ۱۵نفر پرستار و ماما، ۳۵نفر پزشک متخصص و عمومی، ۱۰ نفر نیز کارشناسان سایر رشته‌ها با۲۰ نیروی تدارکاتی و خدماتی مشغول به خدمت‌رسانی به مردم هستند.

ساداتی تصریح کرد: در بیمارستان صحرایی متخصص داخلی، اطفال، زنان و زایمان ، عفونی، جراح عمومی،  گوش، حلق و بینی، چشم و کلینیک سیار دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، شنوایی سنجی، بهداشت خانواده، بیماریهای واگیر دار و غیره واگیر دار و سلامت روان فعالیت می‌کنند.

این مسوول در پایان با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر ۲۰۰ تیم پزشکی به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: بخش‌های داروخانه، تیم های فرهنگی، تزریقات و پانسمان نیز در این بیمارستان صحرایی وجود دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یک نیروی به درد بخور و ارزنده کشف کردم.

اسمش مهدی زین الدین است

برخی از دستاوردهای سپاه

وعده صادق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.