سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کاندیدای مستقل انتخابات آمریکا: جو بایدن را دیگران مدیریت می‌کنند

کاندیدای مستقل انتخابات آمریکا: جو بایدن را دیگران مدیریت می‌کنند

«رابرت اف کندی جونیر» با «غم انگیز» خواندن مناظره روز گذشته ترامپ و بایدن، گفت که تصمیمات دولت آمریکا را نه رئیس‌جمهور بلکه دیگران می‌گیرند

«رابرت اف. کندی جونیر» نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری و برادرزاده «جان اف کندی» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت:‌ «من این تصور را دارم که او (جو بایدن) در کاخ سفید تصمیم نمی‌گیرد، فکر می‌کنم دولت ما توسط افراد ناشناسی اداره می‌شود که تصمیمات را کنترل می‌کنند و این ترسناک است».
او با اشاره به مناظره روز گذشته جو بایدن و ترامپ به شبکه فاکس نیوز گفت: «آن مناظره داستان غم انگیزی برای دموکراسی بود».اولین مناظره انتخاباتی آمریکا روز گذشته میان جو بایدن و دونالد ترامپ در حالی به پایان رسید که ضعف جسمانی و ذهنی بایدن به وضوح مشخص بود و سی ان ان نیز به عنوان میزبانِ این مناظره، ترامپ را پیروز اعلام کرد.
اجماع نظر تمامی رسانه‌ها بر عملکرد ضعیف بایدن تا جایی پیش رفت که روز گذشته برخی منابع آمریکایی از احتمال تصمیم حزب دموکرات برای جایگزین کردن فرد دیگری با بایدن خبر دادند.مشاور باراک اوباما در دوره ریاست‌جمهوری وی نیز به سی ان ان گفت: «این چیزی نبود که از بایدن انتظار داشتیم، موضوع ترس و وحشت [از پیروزی ترامپ] نیست، آن‌چه که امروز مشاهده کردیم برای بسیاری دردناک بود».
از لحاظ تئوری، حزب دموکرات می‌تواند در نشست خود در ماه آگوست گزینه دیگری را جایگزین جو بایدن کند، اما از آن‌جایی که بایدن در انتخابات مقدماتی پیروز شده است، بعید به نظر می‌رسد که از دایره رقابت کنار رود، مگر اینکه خود راضی به این کار شود.در همین راستا کارمندان کاخ سفید به رسانه‌های آمریکایی گفته‌اند که بایدن قصد تسلیم شدن و خروج از دایره رقابت‌ها را ندارد. مناظره دوم قرار است در 10 سپتامبر برگزار شود

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.