سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کاندیدای اصلح کسی است که آمریکا از دست او ناراحت باشد

کاندیدای اصلح کسی است که آمریکا از دست او ناراحت باشد

اردبیل، حجت‌الاسلام سید علی موسوی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و چهلم شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در مسجد قدس اردبیل گفت: حادثه هفت تیر در سال 60 و به دنبال عزل رئیس جمهور منافق رخ داد تا حقیقت وابستگی بنی‌صدر به جبهه منافقان مشخص شود.

وی تصریح کرد: شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی افتخار نظام و مجموعه قضائی در این حادثه تلخ و تأسف‌بار به شهادت رسید که ضرورت دارد در گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالگرد حادثه هفت تیر بازخوانی درستی را از این حوادث داشته باشیم تا برای نسل‌های آینده به خوبی تبیین شود.

رئیس ستاد عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل وجود 60 قاضی شهید را در مجموعه قضایی کشور یادآور شد و گفت: باید حسن اخلاق، شخصیت، فضیلت و بصیرت این شهدای قاضی که در اوج مظلومیت هستند در چنین ایامی تبیین شده و در کنار شهید آیت‌الله بهشتی رتبه، جایگاه، تلاش و مجاهدت آنها تبیین شود.

موسوی افزود: متأسفانه در این 43 سال هیچ اقدام مؤثر برای تولید آثار فرهنگی و هنری نظیر تولید کتاب، فیلم، قصه و رمان از این شهدا تولید نشده و ضرورت دارد در این مسئله با نگاه عمیق و هنرمندانه قلم‌فرسایی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 17 هزار شهید ترور برای بی‌آبرو کردن آمریکا و استکبار جهانی تقدیم نظام اسلامی شده و باید جایگاه و منزلت این شهدا گواه بر حقانیت آنها باشد.

رئیس ستاد عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: ما حق نداریم این شهدا، آرمان و اهداف آنها را فراهم کنیم بلکه ضروری است با شناخت راه آنها در مسیر درک پیام شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر، گام‌های جدی برداریم.

موسوی بیان کرد: در بزنگاه‌های حساس انقلاب ما هیچ خوف و هراسی را از حوادث روزگار نداریم چرا که قرآن کریم به روشنی به ما اعلام می‌کند که از دشمنان نهراسید در حالی که عده‌ای در مقابل آمریکا دچار واهمه و هراس شده و از این کدخدای پوشالی می‌ترسند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در بازخوانی قصه هفت تیر باید از تحریف حوادث جلوگیری کنیم تا اثرگذاری بیشتری را در این بخش شاهد باشیم.

رئیس ستاد عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل به موضوع فیلترینگ و اظهار نظرهای کاندیداهای ریاست جمهوری در این حوزه اشاره کرد و گفت: مهمتر از فیلترینگ دغدغه بیکاری جوانان و وضعیت معیشتی است و عده‌ای همچنان می خواهند واقعیت‌های جامعه را وارونه جلوه دهند در حالی که همین شبکه‌های خارجی اجازه ندادند ما عکسی از شهید سلیمانی یا شهید آیت‌الله رئیسی را در این کانال‌ها و فضاهای مجازی تبلیغ و منتشر کنیم.

موسوی تصریح کرد: اگر قرار بر رفع فیلترینگ باشد باید رسانه‌های غربی نیز دست از فیلتر بردارند و اجازه دهند تا آزادانه اطلاعات رد و بدل شود.

وی افزود: شهید بهشتی در روزی که در ساختمان حزب جمهوری به شهادت رسید برای حل 2 مسئله در آنجا گرد هم آمده بودند که یکی از این موضوعات کنترل و مهار تورم و دیگری انتخابات ریاست جمهوری بود که متأسفانه با بمب‌گذاری آیت‌الله بهشتی به همراه 72 تن به شهادت رسیدند.

رئیس ستاد عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ضرورت دارد کاندیداهای مجلس دست از تحریف و اقدامات هیجانی و زودگذر برای جذب آرای جوانان و نوجوانان پرهیز کنند و ملت نیز در این موقعیت حساس باید به کسانی رأی بدهند که اسباب عصبانیت دشمن را فراهم آورد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بنده اعلام می‌کنم مردم به کسی رأی بدهند که آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناراحت کرده و اسباب تقویت جبهه مقاومت را با اعمال و رفتار خود فراهم می‌آورند.

رئیس ستاد عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل خط قرمز نظام را دفاع از حق مردم فلسطین و مظلومان عنوان کرد و ادامه داد: ضرورت دارد رئیس جمهور آینده خطوط قرمز این ملت، شهدا و رهبری را حفظ کرده و در صیانت از این آرمان‌ها تلاش کند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حمایت از سعید جلیلی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.