سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ماموستا قادری: شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی و ضروری است

ماموستا قادری: شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی و ضروری است

مستند کوتاهی از دیدار و گفتگوی اخیر پرچمداران خیزش علمی با رهبر انقلاب منتشر شد.

رسانه دفتر مقام معظم رهبری در مجموعه مستندهای کوتاه پرچمداران، به روایت‌های کوتاه دیدارهای رهبر انقلاب با اقشار مختلف می‌پردازد و پیش از این نیز، پرچ امام جمعه پاوه شرکت در انتخابات را یک تکلیف ملی و ضروری دانست و گفت: حضور پرشور در انتخابات باعث مستحکم شدن پشتوانه‌ سیاسی و بین‌المللی دولتمردان ما خواهد شد.

ماموستا ملاقادر قادری امام‌جمعه پاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن مهم شماردن حضور در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: در مسئله انتخابات شورای محترم نگهبان ۶ نفر را تأیید کرده است که حسب گفته‌ها و شنیده‌ها افراد خوب و خوب‌تری هستند، لذا مردم باید فکر کنند که چه کسی را به‌عنوان خوب‌تر از دیدگاه خود انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی است افزود: ما مردم اورامانات همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور آگاهانه داشته‌ایم به‌طوری‌که مردم پاوه به نسبت جمعیت از هر ۱۰۴ نفر یک شهید را تقدیم کرده است‌ درحالی‌که این نسبت در ایران به نسبت جمعیت ۲۲۰ نفر هست.

امام‌جمعه پاوه با تصریح اینکه در جمعه پیشرو انتخابات ریاست‌جمهوری در کشورمان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از طرف ملت ایران یک نفر انتخاب می‌شود، اینکه این انتخاب با حضور حداکثری مردم و انتخاب فردی صالح همراه باشد، در داخل و خارج و کل منطقه آثار مثبتی دارد.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ام ما قبول داریم برق و آب و گاز و تلفن و جاده و مساجد در جمهوری اسلامی به‌صورت عالی رشد کرده است، اما مع‌الوصف باوجود گلایه‌هایی که ممکن است هرکسی داشته باشد، اما به‌پاس خدمات صورت‌گرفته نظام درخواست می‌کنم در انتخابات شرکت کنید.

ماموستا قادری با بیان اینکه برخی از رسانه‌های معاند تشویق به عدم شرکت در انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه چشم‌های دنیا به سمت ایران اسلامی متمرکزشده است، حضور پرشور در انتخابات باعث مستحکم شدن پشتوانه‌ی سیاسی و بین‌الملل دولتمردان ما خواهد بود.

وی گفت: شرکت در انتخابات امنیت آفرین و استحکام‌بخش کشور خواهد بود، لذا توصیه می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند، چراکه افرادی در خارج نشسته و برای ما کمین کرده‌اند که اگر این مشارکت پایین بیاید باعث ایجاد توهماتی در سر آنان خواهد شد.مداران ورزش و پرچمداران تولید را تهیه و منتشر کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رهبرمعززانقلاب:حضور مردم درانتخابات برای اثبات صحت نظام واجب است

دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است

قدردانی شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از دکتر علیرضا زاکانی

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و اجابت درخواست شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.