سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / چیدن هزاران کفش کودک به یاد کودکان غزه در هلند

چیدن هزاران کفش کودک به یاد کودکان غزه در هلند

در هلند معترضان به نسل کشی در غزه با چیدن هزاران کفش کودک در میدانی در این کشور وسعت این جنایت را به نمایش گذاشتند.

ب نقل از شبکه تلویزیونی آرتی عربی، تصاویری از چیدن هزاران کفش کودک در میدانی در هلند برای گرامیداشت کودکان شهید در نوار غزه منتشر کرد.

معترضان از آلمان، اتریش و فرانسه خواستار تعطیلی پایگاه هوایی آمریکا در آلمان شدندبه گزارش سی سی تی وی، معترضانی از آلمان، اتریش و فرانسه با برگزاری تظاهرات در کایزرسلاوترن خواستار تعطیلی پایگاه هوایی آمریکا در آلمان شدند.معترضان از آلمان، اتریش، و فرانسه در شهر کایزرسلاوترن واقع در جنوب غربی آلمان ۲۲ ژوئن تظاهرات کردند و خواستار بسته شدن پایگاه هوایی رامشتاین متعلق به هوانیروز آمریکا شدند. آنها همچنین از کشورهای غربی خواستند راه حلهای صلح آمیز برای درگیریهای کنونی روسیه و اوکراین در پیش گیرند.

حمله به معترضان حامی فلسطین در لس آنجلسقدس نیوز نتورک تصاویری منتشر کرد که نشان میدهد پلیس لس آنجلس و چند نفر دیگر به معترضان حامی فلسطین حمله میکنند.

تظاهرات در داکار پایتخت سنگال در حمایت از آرمان فلسطینصدها شهروند در داکار پایتخت سنگال در حمایت از آرمان فلسطین و محکومیت تجاوزات اشغالگران به نوار غزه تظاهرات کردند.

معترضان آلمانی قطع روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شدندبه گزارش شبکه خبری قدس، شماری از فعالان آلمانی با برگزاری تجمعی در داخل یک مرکز تجاری در برلین، خواستار قطع روابط تجاری و اقتصادی کشورشان با رژیم اشغالگر اسرائیل به علت جنایتهای این رژیم در نوار غزه شدند.

گزارش میدانی درباره تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در لبنانشبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی میدانی تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و شرکتهای حامی این رژیم را در لبنان بررسی کرده است.جوانان لبنانی و فلسطینی کارزار تحریم کالاهای شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی را آغاز کردند و اکنون این کارزار به سراسر لبنان سرایت کرده است. ایده تحریم از ابتدای جنگ اکتبر شکل گرفت، یعنی هنگامی که شاهد ریخته شدن خون ساکنان غزه بودیم. تحولات غزه اقتضا میکرد که ما در کنار آنها بایستیم. از این رو ایده تحریم شکل گرفت و من نخستین مغازهای در منطقه بودم که تحریم را آغاز کردم و سپس دیگران به آن پیوستند.
در ابتدا برخیها به من میگفتند این کار به من خسارت میزند و اگر منصرف شوم برایم بهتر است. ولی من گفتم بر انجام این کار پافشاری میکنم و لازم است تحریم را ادامه دهیم. هر کسی از انجام کاری به خاطر خدا خودداری کند، خداوند به او پاداش بهتری خواهد داد. این گونه بود که ما تحریم را آغاز کردیم و قبل از تحریمها ما مشتری کمتری داشتیم، ولی پس از آغاز تحریم استقبال مردم از مغازه من بیشتر شده است.
از این رو انسان باید نیت خود را خالص کند. تحریم رژیم صهیونیستی وظیفه شرعی ما است و این کمترین وظیفهای است که ما برای زنان، کودکان و سالخوردگان غزه میتوانیم انجام دهیم. هر کاری از جمله تحریم یا گفتن حتی یک کلمه و انتشار یک ویدئو در حمایت از غزه اجر و پاداش دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد

اسحاق بریک سرلشکر بازنشسته ارتش اشغالگر اسرائیل

شکست در غزه، ارتش اسرائیل را به تمرد در برابر نتانیاهو واداشت

عبدالباری عطوان سردبیر رای الیوم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.