سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پیام حمید نوری برای تروریست‌ها، منافقین و در رأس آن‌ها اسرائیل

پیام حمید نوری برای تروریست‌ها، منافقین و در رأس آن‌ها اسرائیل

حمید نوری در پیامی به منافقین گفت: شما می‌گفتید که خداوند هم نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کند ولی دیدید که خداوند من را در روز عرفه آزاد کرد.

، حمید نوری در فرودگاه مهرآباد و پس از بازگشت به ایران از خانواده، مردم ایران و دست‌اندرکاران تشکر کرد و گفت: پرونده بسیار سخت و پیچیده و مهم و حساس و پراضطراب و پردلهره‌ای بود و زحمات فراوانی کشیده شد و با دعاهایی که خانواده‌ام و مردم عزیز و دوستانم و همکاران کردند، یقین دارم که دعاها مؤثر بوده و خدا کمک کرد.

وی گفت: پیام اول من تشکر است. خدا از شما قبول کند و اگر کاری کردید، به خاطر خدا انجام دادید و خدا از شما قبول کند.

حمید نوری در ادامه گفت: یک پیام کوتاه هم برای تروریست‌ها، منافقین و در رأس آن‌ها اسرائیل کودک‌کش که به این پرونده خیلی دلخوش کرده بود.

وی در ادامه با اشاره به آوارگی منافقین در کشورهای دیگر گفت: من حمید نوری و در آستانه عید قربان، عید غدیر و روز عرفه در تهران هستم.

شما دل‌خوش کرده بودید، اما شما کجا هستید و من کجا هستم؟!

شما می‌گفتید که خداوند هم نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کند ولی دیدید که خداوند من را در روز عرفه آزاد کرد.

پسر حمید نوری: روسیاهی به کسانی ماند که ۱۶۸۰ روز به پدرم ظلم کردندحمید نوری در فرودگاه گفت: امروز روزی است که دشمنان ما شکست خوردند و منافقین متوجه اقتدار جمهوری اسلامی شدند.

پیش از این نیز منافقین متوجه این اقتدار شده بودند و امروز مجدد آن را درک کردند و فهمیدند که توطئه چینی آنها ره به جایی نمی‌برد. سئولین عزیز ما با تلاش‌های خود، آزادی پدرم را به ارمغان آوردند و روسیاهی به کسانی که ۱۶۸۰ روز به این مرد ظلم کردند باقی ماند و آن را در انفرادی نگه داشتند اما امروز خوشحال هستیم با این مجاهدت‌ها پدرم با پیروزی به کشور بازگشت.

خواهر حمید نوری: شهید امیرعبداللهیان برای آزادی برادرم زحمات بسیاری کشیدند

عطیه نوری دختر حمید نوری در واکنش به آزادی پدرش از زندان سوئد بیان کرد: این لحظات بسیار خاص است. بسیار خوشحالم که بابا پس از ۱۶۸۰ روز که اسارت سختی را پشت سر گذاشته، به لطف خدا و کمک دوستان به کشور بازمی‌گردد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ماموریت جدید منافقین؛ اختلاف افکنی با پوشش انقلابی

گروهک منافقین

آشفتگی یکی از مزدورانی که برای حمید نوری پرونده‌سازی کرد

ایرج مصداقی،منافق مزدور مفلس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.