سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / توهین بی‌شرمانه معصومه ابتکار به شهید رئیسی/ شاید این حادثه اثر آه و ناله مظلومان جریانات اخیر باشد

توهین بی‌شرمانه معصومه ابتکار به شهید رئیسی/ شاید این حادثه اثر آه و ناله مظلومان جریانات اخیر باشد

نباید از این افراد انتظاری بیش از این داشت چرا که در فتنه دو سال گذشته زن زندگی آزادی با محوریت جریان ضدایرانی و تجزیه طلبان، اصلاح طلبان در حکم بازوی سیاسی و رسانه‌ای آنها عمل می کردند و هنوز هم غصه دار آن اغتشاشگران متوحش هستند که بیش از هشتاد مدافع امنیت را مظلومانه به شهادت رساندند.

  صوتی از معصومه ابتکار، چهره اصلاح طلب و معاون دولت های خاتمی و حسن روحانی که این روزها جزو حامیان جدی مسعود پزشکیان است، در فضای مجازی منتشر شده که ضمن پوزش از مخاطبان به علت انتشار این مطالب، او بی شرمانه می‌گوید:

*حادثه‌ سقوط هلی‌کوپتر ایران را از انسداد سیاسی بعد از فوت مهسا امینی که گرفتارش بودیم نجات داد.

*حالا یک عده می گویند این اتفاق باعث خوشبختی و عاقبت به خیری آنها شد ولی ما در جایگاهی نیستیم درباره آن نظر بدهیم.

*این اتفاق [سقوط بالگرد] حالا تقدیر الهی بود یا آه و ناله‌ی مردم، ایران را از این انسداد نجات داد.

البته منتظر بودیم تا مثل همیشه حداقل عباراتی نظیر تقطیع یا تکذیب را به کار بگیرند یا عذرخواهی کنند اما ابتکار با انتشار توئیت هایی تقریبا محتوای منتشر شده را تائید کرد.

این وقاحت در حالی است که هنوز یک ماه از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی نگذشته است که جمعیتی در حدود 10-12 میلیون نفر فقط در پنج شهر پیکر مطهر آیت الله رئیسی عزیز را تا خانه ابدی در حرم رضوی بدرقه کردند. البته که نباید از این افراد انتظاری بیش از این داشت چرا که در فتنه دو سال گذشته زن زندگی آزادی با محوریت جریان ضدایرانی و تجزیه طلبان، اصلاح طلبان در حکم بازوی سیاسی و رسانه‌ای آنها عمل می کردند و هنوز هم غصه دار آن اغتشاشگران متوحش هستند که بیش از هشتاد مدافع امنیت را مظلومانه به شهادت رساندند.

ظاهرا خدمات چشم گیر دولت سیزدهم و امتیازات شخصی شهید جمهور، اصلاح طلبان حامی روحانی و خاتمی در گذشته و پزشکیان امروز را آزار می دهد. از چندی پیش موج جدید تخریب دولت آغاز شد و ابتکار هم با این کار تخریب شخصیت شهید رئیسی را شروع کرد تا به خیال خود برای قداست زدایی از این شهید خط شکنی بکند. البته تخریب ها علیه رئیسی و دولت سیزدهم امر جدیدی نیست و سه سال گذشته همواره جاری بوده است.

اما ابتکار و سایر اصلاح طلبان باید بفهمند که با خون شهید رقابت نکنند چون خون شهید رسواکننده است…

البته که دادستانی حتما می تواند سخنان موهن معصومه ابتکار درباره سیدالشهدای خدمت و همراهان او را پیگیری قضایی کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دولتی که تحویل دادید تا بالاترین سطوح از آن بوی نفوذ می‌آمد

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت

بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱

کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال گذشته بیانیه‌ای صادر کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.