سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آخوندی بی‌کفایت‌ترین وزیر دولت روحانی نامزد اول جبهه اصلاحات شد

آخوندی بی‌کفایت‌ترین وزیر دولت روحانی نامزد اول جبهه اصلاحات شد

اکثریت احزاب عضو جبهه اصلاحات ضمن حذف برخی نامزدها، عباس آخوندی، پزشکیان و جهانگیری را به عنوان سه نامزد این جبهه معرفی کردند.
بی‌کفایت‌ترین وزیر دولت روحانی نامزد اول جبهه اصلاحات شد!
، سخنگوی جبهه اصلاحات در توئیتی نوشت: در نشست مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران به ترتیب حروف الفبا آقایان: عباس آخوندی، مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری حائز دو سوم آراء به‌عنوان کاندیداهای معرفی‌شده از سوی جبهه اصلاحات ایران شدند.
همچنین خانم حمیده زرآبادی حائز بیش از نصف آرا مجمع عمومی شد.
نامزد نهائی جبهه اصلاحات متعاقباً از بین همین افراد انتخاب می‌گردد.جواد امام در حالی اعلام اسامی را به ترتیب الفبا خوانده که برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب نوشتند در رأی‌گیری جلسه روز جمعه جبهه اصلاحات، این نتیجه حاصل شد: عباس آخوندی ۲۶ رأی، مسعود پزشکیان ۲۴ رأی و اسحاق جهانگیری ۲۴ رأی.
جبهه اصلاحات، دارای ۴۶ عضو، شامل نمایندگان ۳۱ حزب (اعضای حقوقی) و ۱۵ عضو حقیقی است. در این میان، در رأی‌گیری انجام شده، عباس آخوندی رای اول را آورده و در عین حال، ۲۰ نفر به وی رأی نداده‌اند. همچنین نامزدهایی، مثل ناصر همتی، علی صوفی، محمد شریعتمداری، محمود صادقی، حمیده زرآبادی و مهدی شیخ حذف شده‌اند.اکثریت اعضای جبهه دو دسته اصلاحات، به کسی رأی داده‌اند که بدترین و منفی‌ترین کارنامه را در دولت روحانی (در بخش مسکن) داشت و در سال پنجم دولت، در اثر شدت اعتراض‌های عمومی و حتی اصلاح‌طلبان، از وزارت استعفا کرد. قیمت مسکن در دولت روحانی بیش از هفت برابر شد.عباس آخوندی، همچنان که به تنگ‌حوصلگی، تندخویی و قهر بودن با رسانه معروف است، فاقد کمترین جذابیت انتخاباتی هم هست و در عین حال، جزو محتمل‌ترین نامزدها برای رد صلاحیت در شورای نگهبان شمرده می‌شود. جهانگیری هم در دوره قبلی انتخابات، رد صلاحیت شده است.بدین ترتیب، به نظر می‌رسد اکثریت اعضای جبهه اصلاحات، روی مظلوم‌نمایی و قهر و نه پیروزی انتخاباتی شرط‌بندی کرده‌اند و این در حالی است که پیش از این در اثر شدت تندروی، بهزاد نبوی و عارف و موسوی لاری را مجبور به استعفا از ریاست جبهه اصلاحات و شورای سیاستگذاری کردند. این طیف همان‌هایی هستند که در انتخابات اخیر مجلس هم ضمن هو کردن احزاب مشارکت‌جو در داخل جبهه اصلاحات، خاتمی را مجبور کردند در انتخابات شرکت نکند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مردم باید قید خانه‌دارشدن در دولت اصلاح‌طلبان را بزنند

با حضور آخوندی و حسین عبده تبریزی در ستاد انتخاباتی پزشکیان

طنز/ غلط کرده !

مدعیان اصلاحات وطوفان شدید با سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت در تگزاس آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.