سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد

رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد

دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که اسرائیل از اکتبر گذشته به طور گسترده از مهمات فسفر سفید برای بمباران چندین شهر در جنوب لبنان استفاده کرده است .

  دیده بان حقوق بشر در گزارشی که امروز چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد که اسرائیل از اکتبر گذشته به طور گسترده از مهمات فسفر سفید برای بمباران چندین شهر در جنوب لبنان استفاده کرده است که جان غیرنظامیان را به خطر انداخته و به آواره شدن آنها کمک کرده است.

معاون امور بشردوستانه سازمان ملل خواستار ورود فوری کمک ها به غزه شد

ساکنان خان یونس برای دسترسی به آب باید فواصل بسیار طولانی را پیاده طی کنند. بسیاری از آنها هر روز باید ساعتها در صف آب منتظر بمانند.

مارتین گریفیتس معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه و رئیس بخش امدادرسانی این سازمان بار دیگر خواستار ورود امن کمک های انساندوستانه به منطقه غزه شد.

وضعیت وخیم بهداشتی در غزه
حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه انبوهی از مصیبتها را برای مردم این منطقه به دنبال داشته است که از آن جمله میتوان به انواع بیماری برای کودکان اشاره کرد.به گزارش پایگاه اینترنتی فرانس انفو، سازمان ملل روز جمعه ۳۱ مه هشدار داد که از زمان آغاز حمله صهیونیست ها  به رفح در اوایل ماه مه، زندگی در مناطق جنوب نوار غزه به “آخرالزمانی” تبدیل شده است. دمای هوا در غزه بیش از ۳۰ درجه است و این گرما به اوضاع فاجعه بار زندگی و شرایط بهداشتی که برای گسترش بیماریها مساعد است، کمکی نمیکند.

ارتش رژیم صهیونیستی رفح را در جنوب بمباران میکند و هیچ منطقهای در امان نیست.علاوه بر کشته شدگان و مجروحان مستقیم حملات ارتش اسراییل، تعداد زیادی از ساکنان این منطقه با بیماری های گوناگون دست و پنجه نرم می کنند و برخی از آنان به تدریج از بیماری جان خود را از دست می دهند.

رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد رژیم صهیونیستی ۱۷ شهر لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد

سوءتغذیه، سهم روزانه بسیاری از ساکنان غزه محاصره شده
به گزارش پایشگاه اینترنتی رادیو بین المللی فرانسه، در حالی که بمباران منطقه محاصره شده غزه در مناطق فلسطینی همچنان ادامه دارد، ساکنان آن با کمبود شدید مواد غذایی روبرو هستند.این بخش از سرزمین فلسطین در محاصره قرار دارد و می توان گفت کمک های بشردوستانه دیگر وارد آن نمی شود و پیامد اصلی این مسئله بار دیگر سوء تغذیه مردم غزه است. چیزی که به زندگی روزمره آنان تبدیل شده است.

واکنش وزیر خارجه کوبا: اقدام کنگره آمریکا حمایت از نسل کشی بیش از ۱۵ هزار کودک است

رونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا اعلام کرد: اقدام کنگره آمریکا در اعمال تحریمهایی علیه دادستانی دیوان بین المللی کیفری بیانگر دست داشتن واشنگتن در نسل کشی و کشتار جمعی فلسطینیها در نوار غزه است.رودریگز افزود: اسرائیل ۱۵ هزار و ۴۳۸ کودک را در غزه به شهادت رسانده است و ۳۵۰۰ کودک به علت گرسنگی، کمبود واکسن و مانع تراشی بر سر راه کمکهای بشردوستانه در معرض خطر مرگ قرار دارند.

واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به راهپیمایی تحریک آمیز صهیونیست ها در قدس اشغالی
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به راهپیمایی تحریک آمیز صهیونیست ها در قدس اشغالی موسوم به “راهپیمایی پرچم” با صدور بیانیه ای اعلام کرد: راهپیمایی صهیونیست های آشوبگر در قدس شریف،بستن دربهای مسجد الاقصی، حبس مردم در خانه هایشان، سر دادن شعارهایی علیه اسلام، عرب ها و مسلمانان ، یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی و سر دادن شعارهای نژادپرستانه و حمل پرچم رژیم صهیونیستی در داخل صحن های این مسجد هتک حرمت آشکار قبله اول مسلمانان و مقدسات آنهاست.

صهیونیست های نازی گمان می کنند با حمله به مسجد الاقصی و اشغال منطقه قدیمی قدس، می توانند برخی از حقارت ها و شکست های وارد شده به آنها و ارتش رژیم صهیونیستی توسط ملت فلسطین، مبارزان نوار غزه و قهرمانان کرانه باختری را جبران کنند. ملت فلسطین که در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی فداکاری های بزرگی از خود نشان داده و می دهد، در دفاع از مقدسات خود به خصوص مسجد الاقصی کوتاهی نخواهند کرد. از ملت فلسطین در هر مکانی می خواهیم با صهیونیست ها مقابله کرده و از عزت ملت عربی و اسلامی دفاع کنند. ما سکوت شرم آور کشورهای عربی را که در نتیجه این سکوت رژیم صهیونیستی به خود جرات هتک حرمت مقدسات مسلمانان را داده است محکوم می کنیم.

حمله شهرک نشینان صهیونیست به خبرنگاران در باب العامود
شبکه خبری العاصمه در تصاویری از لحظه حمله شهرک نشینان صهیونیست به خبرنگاران در منطقه باب العامود قدس منتشر گردد.

 هنیه:حماس با هر توافقی برای توقف کامل جنگ و خروج ارتش رژیم صهیونیستی  از غزه برخوردی مثبت خواهد داشت
خبرگزاری رویترز در خبری فوری به نقل از اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفته است این گروه با توافق که براساس توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اسرائیلی از غزه باشد به صورت مثبت و جدی تعامل و برخورد خواهد کرد.

دختر بچه های فلسطینی بار زندگی را در میان جنگ غزه به دوش می کشند
به گزارش بخش تصویری سی. جی. تی. ان. دو دختر فلسطینی نمونه ای از هزاران کودکی هستند که در بحبوحه جنگ غزه مجبور شده اند بار زندگی را بر دوش بکشد و برای آوردن آب و غذا سختی بکشد.

 حمله حزب الله به منطقه الجلیل الاعلی درشمال اراضی اشغالی
شبکه الجزیره تصاویری از منطقه حرفیش در الجلیل الاعلی در پی حمله حزب الله منتشر کرد.رسانههای رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۲۰ نفر در انفجار یک پهپاد در منطقه حرفیش در منطقه الجلیل اعلی خبر دادند که حال ۵ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 نماینده حماس در لبنان : طوفان الاقصی اصول و قواعد درگیری با دشمن صهیونیست را تغییر داده است
«احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان اعلام کرد: نبرد طوفان الاقصی اصول و قواعد درگیری با دشمن صهیونیست را تغییر داده و نتایج آن واضح و مشخص است. طوفان الاقصی به نتایجی راهبردی از جمله ایجاد ترس عمیق در دل مقامات رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست دست یافته است . دشمن صهیونیست در همه زمینه ها و در همه جبهه ها در غزه، کرانه باختری و قدس در یک بن بست راهبردی به سر می برد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شوک جدید حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی با هُدهُد

حزب‌الله لبنان

پیام حمید نوری برای تروریست‌ها، منافقین و در رأس آن‌ها اسرائیل

خداوند من را در روز عرفه آزاد کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.