سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / واکنش حماس به «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها در قدس اشغالی

واکنش حماس به «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها در قدس اشغالی

یک عضو جنبش حماس خواستار دفاع همه جانبه امت اسلام و کشورهای عربی از رزمندگان مقاومت در نبرد طوفان الاقصی، شریف ترین نبردها و دفاع از اولین قبله مسلمانان شد.

هارون ناصرالدین رئیس دفتر امور قدس در جنبش حماس گفت: راهپیمایی پرچم که تحرکی در راستای یهودی سازی است، تجاوز آشکار به قدس و امت اسلام و ملتهای عربی و در سالروز «نکست»(اشغال قدس اشغالی) و در سایه غفلت، ضعف و توطئه علیه فلسطین و مسجدالاقصی صورت می گیرد.

وی افزود از امت اسلامی و عربی می خواهیم از رزمندگان در طوفان الاقصی، شریف ترین نبردها و دفاع از اولین قبله و سومین حرمین دفاع کنند.

عضو حماس تاکید کرد این تحرکات صهیونیستها در زمانی صورت می گیرد که ملت بزرگ فلسطین وارد نبرد طوفان الاقصی شده که وارد نهمین ماه خود شده  است، به طوری که اشغالگران از این شرایط برای برگزاری آنچه راهپیمایی پرچم خوانده اند، با حمایت پلیس و ارتش رژیم اشغالگر و نهادهای امنیتی که بن گویر جنایتکار افراطی فرماندهی آنها را برعهده دارد،سوء استفاده می کنند.

وی تصریح کرد به اشغالگران متجاوز یادآوری می کنیم که مقاومت فلسطین همچنان ادامه دارد، مقاومتی که شراره نبرد شمشیر قدس را در سال 2021 برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی و دفاع از آن دو برافروخت، آن هم در زمانی که گروههای افراطی صهیونیستی و کابینه اشغالگران برای برگزاری راهپیمایی پرچم در آن سال آماده می شدند.

عضو حماس تاکید کرد نبرد از جمله نبرد شمشیر قدس همچنان ادامه دارد که در بالاترین تصویر خود در هفتم اکتبر و پس از آن تا امروز تجلی یافته و نبرد طوفان الاقصی همچنان تا تحقق پیروزی، آزادی و استقلال ادامه خواهد یافت، عنوان آن آزادی مسجدالاقصی، طوفانی  است که هرگز تا رسیدن به اهداف خود متوقف نخواهد شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رسانه‌های مزدور فارسی زبان

پاورقی

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل

دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ با نتیجه ۵ بر ۱ برزیل را شکست داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.