سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پیام خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان به رهبر انقلاب

پیام خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان به رهبر انقلاب

خانواده شهید امیرعبداللهیان از مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران، مراجع عظام و علمای اعلام و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مد ظله العالی، آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران، مراجع عظام و علمای اعلام، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛

سلام علیکم؛

با عرض ارادت محضر حضرت صاحب العصر و الزمان مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و درود به روح مطهر امام راحل و شهدای طریق حق؛

در روزهای فراق عزیز سفر کرده ما «شهید حسین امیرعبداللهیان» همه ما در برابر مشیّت و اراده خداوند عزیز و رحیم سر تعظیم و تسلیم فرود می‌آوریم و از ذات مقدّس او صبر و ثبات قدم در مسیر حق را استعانت می‌کنیم.

حسین امیرعبداللهیان از آغازین روزی که جامه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر تن نمود، چیزی جز کسب قُرب و رضای الهی، پیروی از فرامین و منویّات ولی امر مسلمین، تحقّق آرمان‌های نورانی انقلاب اسلامی، پاسداری از میراث پاک شهیدان و خدمت خالصانه به ملّت شریف و بزرگوار ایران عزیز و امّت اسلامی را در قلب و سر نداشت و در این مسیر مانند همرزمان شهیدش سر و جان و آبروی خویش را در کف اخلاص نهاد و تقدیم جان آفرین نمود.

او با تأسّی از سیره حضرت رسول‌الله (صلی الله علیه و آله و سلم) در حمایت از مظلوم بسیار تلاش کرد و خدای سبحان را سپاس که حافظه امّت اسلامی و آزادگان جهان، وی را به عنوان حامی و صدای رسای مظلومیت زنان و کودکان فلسطینی به یاد می‌آورند و او را نه تنها وزیر خارجه ایران بلکه وزیر خارجه جهان اسلام و آزادگان جهان توصیف کردند.

خداوند را شاکریم که حسین امیرعبداللهیان پس از عمری تلاش صادقانه به عنوان دیپلماتی انقلابی و متعهد و طی دورانی نسبتا کوتاه در کِسوت وزیر امور خارجه، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به «مجاهد فعال» ملقّب گردید و بر روی دستان مردم شریف و قدرشناس ایران به گرمی و با شکوه بدرقه گردید و در جوار مقربان درگاه الهی سکنی گزید.

اینک وظیفه خود می‌دانیم مراتب تشکّر و قدردانی قلبی خود را از رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگوار، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه عزیزانی که از زمان وقوع حادثه تاکنون، در مراسم استقبال، بدرقه و تشییع پیکر شهید شرکت نموده‌ و با حضور و پیام‌های خود با ما ابراز همدردی نموده‌اند، ابراز داریم. باشد که خداوند متعال به همگان جزای خیر و وافر عطا فرماید و ما را میراث‌داران شایسته‌ی شهدا قرار دهد.

و آخِرُ دَعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین

خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مهمترین قراردادهای دولت سیزدهم

شهید حسین امیر عبداللهیان

دلم برای رئیسی سوخت

برخی در زمان حیات او حتی حاضر نبودند یک کلمه از این حرف‌ها را بگویند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.