سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ولی فقیه خورشیدی که غروب نمی‌کند

ولی فقیه خورشیدی که غروب نمی‌کند

پیش روی ما، آینده‌ای روشن است. آینده‌‌ای که به برکت هدایت‌های الهی ولی فقیه رقم خواهد خورد و ملت ایران به آرمان‌ها و آرزوهای خود خواهد رسید و ملت‌ها نیز از شر آمریکا و صهیونیست‌ها نجات خواهند یافت.

فردا، ۱۴ خرداد و سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(رحمه الله علیه) است و دل‌های عاشقان روح‌الله بیشتر به سمت او روانه است.

امام ما عصر جدیدی بنا نهادند. ولی فقیه به انگیزه‌های مردم میدان دادند، مردم صدق و صفای خود را به میدان آوردند و با توکل بر خدا و برکتی که «او» بخشید، حکومت وابسته تحمیلی پهلوی که برای هر کشوری ننگ آلود است، تمام شد. در مکتب سیاسی امام، رأی مردم دارای ارزش و تأثیر تعیین‌کننده است. به بیان رهبر حکیم انقلاب اسلامی؛ «محور همه اصول و قواعد كار امام بزرگوار ما در دو چيز خلاصه مى‌شد: اسلام و مردم. اعتقاد به مردم را هم امام بزرگوار ما از اسلام گرفت.»

ولایت، پیام نجات‌بخش واقعه غدیر و حکومتی اسلامی است که در آن حکمرانی و فرمانروایی با عشق و محبت نسبت به آحاد مردم آمیخته است. اقتدار سیاسی در نظام ولایت فقیه بر اساس یگانگی خدا و دیگر باورهای اسلامی است. به تعبیر مقتدای حکیم انقلاب؛ «نظام اسلامى داراى يك ماده‌ اصلى به نام «ايمان به خدا و غيب» و نيز داراى يك قالب و صورت به نام «شريعت اسلامى» است.»

امام خمینی(رحمه الله علیه) مظهر تقوا، تزکیه نفس و اخلاص بودند. ایشان خط پیروزی اسلام و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عجل الله فرجه الشریف) را برای ما ترسیم کردند. امام عزیز به طرز عملی به ما آموخت که اثر اعتماد و حسن ظن به خدا، نصرت و پیروزی است.

هنوز مسلمان‌ها و حق طلبان در سراسر عالم، موفقیت و مجاهدت خود را برخاسته از مکتب امام می‌دانند. او هنوز در بین ما است. نگاه الهی به مسائل در رهبر ما موجود است. مقاومت و تسلیم ناپذیری ملت در برابر استکبار و پیشرفت در علم و فناوری از ثمرات آن نگاه الهی است. با وجود فضای بی‌امان تحریم اما با درایت ولی فقیه به پیشرفت‌های خیره‌کننده دست پیدا کردیم، دنیا بهت زده شد. هنوز فلسفه‌ سیاسی و مکتب سیاسی امام است که ما را پیش می‌برد. مبانی انقلاب و امام را بشناسیم. بیانات امام راحل را مطالعه کنیم. آنجا امام با ما صحبت می‌کند.

تا وحدت و ایمان را حفظ کنیم و پیروی از ولی فقیه را داشته باشیم، پیش می‌رویم و پیروزیم. امروز پیشقراولان حركت به سمت تمدن اسلامی و ظهور امام زمان(عجل‌الله فرجه الشریف) جوانان هستند. امروز هم راه و اندیشه امام برای ما حیات بخش است و آرمان‌های انقلاب به وسیله آن تأمین می‌شود. پیش روی ما، آینده‌ای روشن است. آینده‌‌ای که به برکت هدایت‌های الهی ولی فقیه رقم خواهد خورد و ملت ایران به آرمان‌ها و آرزوهای خود خواهد رسید و ملت‌ها نیز از شر آمریکا و صهیونیست‌ها نجات خواهند یافت.

ولی فقیه خورشیدی است که غروب نمی‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درمحضر قرآن _ تنزیل بیت

ابراهیم علیه السلام آمد مناسک حج را تثبیت کند

حمام خون به بهانه نجات ۴ اسیر؟؟؟

جناب مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.