سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / یمنی ها پهپاد «ام‌کیو-۹» آمریکا را سرنگون کردند

یمنی ها پهپاد «ام‌کیو-۹» آمریکا را سرنگون کردند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد پدافند هوایی این کشور روز چهارشنبه یک فروند پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو-۹» را هنگام انجام ماموریت خصمانه در آسمان استان مارب رهگیری و سرنگون کرد.

 نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن دومین بیانیه مهم امروز را صادر و تاکید کرد یک فروند پهپاد آمریکایی «امکیو-۹» را هنگام ماموریت خصمانه در آسمان استان مارب هدف قرار داده و سرنگون کرده است.

مشروح بیانیه نیروهای مسلح یمن که سرتیپ یحیی سریع، آن را قرائت کرد به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیمخداوند تبارک و تعالی فرمودند: یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم. در راستای حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به کشور ما، یگان پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن به فضل و یاری خداوند بامداد امروز چهارشنبه توانست یک فروند پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو-۹» را هنگام انجام ماموریت خصمانه در آسمان استان مارب رهگیری و سرنگون کند. عملیات هدف قرار دادن این پهپاد آمریکایی با استفاده از یک فروند موشک بومی زمین به هوا انجام شد و به زودی و تا اندکی بعد و به اذن خدا تصاویر مربوط به سرنگون کردن این پهپاد پخش میشود. نیروهای مسلح یمن اعلام میکند سرنگون کردن این پهپاد، درست چند روز پس از سرنگون شدن یک فروند پهپاد از نوع مشابه آن در آسمان استان البیضاء انجام شد.
این ششمین هواپیما از این نوع است که در جریان نبرد فتح الموعود و جهاد مقدس ور در حمایت از مردم فلسطین سرنگون میشود. نیروهای مسلح یمن به لطف و عنایت خداوند به توسعه و تحول بخش توانمندیهای دفاعی خود برای مقابله با تجاوزگریهای آمریکا و انگلیس و همه طرفهای متجاوز و ادامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا زمان توقف جنگ و لغو محاصره غزه ادامه میدهد. خدا ما را کفایت میکند و خداوند بهترین یاور است. زنده باد یمن آزاد، شکست ناپذیر و مستقل. پیروزی از آن یمن و برای مردمان شریف یمن است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد

انتخابات ریاست جمهوری

حیرت ناظران از خلاف‌گویی چند لایه ظریف

محمد جواد ظریف دروغگو و برجام نافرجام و تحریم‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.