سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / مواضع آمریکا منافقانه است

مواضع آمریکا منافقانه است

«عزت الرشق» از رهبران جنبش حماس با اشاره به مواضع متناقض و منافقانه آمریکا درباره جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه گفت که کاخ سفید شریک رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی است.

: عزت الرشق در واکنش به مواضع اخیر دولت آمریکا درباره جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح گفت: سخنگوی کاخ سفید از یک سو می‌گوید که عملیات نظامی در رفح به قتل ده‌ها بی‌گناه از جمله کودکان منجر شد و تصاویر منتشر شده هولناک است اما از سوی دیگر، می گوید که حمله اسرائیل به رفح عبور از خط قرمز (آمریکا) نیست.

 الرشق تاکید کرد: این اظهارات نشان‌دهنده موضع وقیحانه، غیراخلاقی و متناقض آمریکایی‌ها است و ثابت می‌کند که آن‌ها شریک کامل رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی، به قتل رساندن و سوزاندن کودکان هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته جاری محل چادرهای آوارگان فلسطینی در شهر رفح را که پیشتر از سوی ارتش این رژیم به عنوان منطقه «امن» اعلام شده بود، گلوله باران کرد که به شهادت ۴۵ غیرنظامی فلسطینی از جمله شمار زیادی زن و کودک و زخمی شدن و سوختن بیش از ۲۴۰ نفر دیگر منجر شد.

رژیم صهیونیستی سه شنبه هفته جاری نیز در جنایتی دیگر در منطقه المواصی در رفح، ۲۱ شهروند فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و تعدادی دیگر را مجروح کرد.

حمله رژیم اشغالگر به آوارگان فلسطینی که در نوع خود فجیع‌ترین حمله توصیف شده، خشم جامعه بین‌المللی را برانگیخته و موجی از محکومیت‌ها را به همراه داشته است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حیرت ناظران از خلاف‌گویی چند لایه ظریف

محمد جواد ظریف دروغگو و برجام نافرجام و تحریم‌ها

قدرت نمایی پهپاد «هدهد» مقاومت حزب‌الله لبنان بر فراز اراضی اشغالی

رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.