سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / حل مشکلات ۱۰ هزار کارخانه در کشور با مدیریت رئیس جمهور شهید

حل مشکلات ۱۰ هزار کارخانه در کشور با مدیریت رئیس جمهور شهید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مدیریت و تلاش های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، مشکل ۱۰ هزار کارخانه در کشور حل شد.

خوزستان، سید صولت مرتضوی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مصلی مهدیه امام خمینی اهواز که با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: در گذشته برخی افراد به موضوع مشکلات کارخانه ها و کارگری نگاه امنیتی بود ولی نگاه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به این موضوعات نگاه اجتماعی داشت.
وی با اشاره به اینکه با این نگاه آیت الله رئیسی مشکلات کارخانه‌های ی از جمله هفت تپه و هپکو برطرف شد، اظهار کرد: با مدیریت این شهید گرانقدر مشکل ۱۰ هزار کارخانه در کشور حل شد و کارگران در تشییع پیکر مطهر ایشان و شهدای همراهشان از تلاشهای این شهید گرانقدر تجلیل کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:شهید آیت الله رئیسی شخصیتی دانشمند، ولایتمدار، عدالت محور و شجاع بود. ایشان فرزند ایران اسلامی است و شخصیت اش با انقلاب اسلامی ایران شکل یافت.
مرتضوی اظهار کرد: در دوران حضور در قوه قضائیه از سربازی به سرداری رسید و به رغم وجود شخصیتهای متعددی در دستگاه قضایی ماموریتهای ویژه از سوی حضرت امام خمینی (ره) را بر عهده میگرفت. شهید آیت الله رئیسی دانشمند، فاضل، عدالت محور، شجاع بودند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در زمان تولیت آستان قدس رضوی اقدامات ماندگاری از جمله راه اندازی دو زائر شهر و زائر سرا  که ظرفیت ۵۰ هزار نفر در شبانه روز را دارد، ایجاد کرد و فرهنگ خدمت و خادمیاری رضوی را نهادینه نمود و توجه ویژهای به زائران و مجاوران حرم نورانی حضرت امام رضا (ع) داشت.
مرتضوی گفت: این شهید گرانقدر در دوران تصدی ریاست جمهوری در تمام حوزه ها، سیاست داخلی و سیاست خارجی اخلاق را نهادینه کرد و خدمت را از حاشیه به متن آورد. در سیاست خارجی نیز با اقدامات موثر و حکیمانه تمامی گزینههای روی میز دشمن را به زیر میز برد و موجب شد تنها گزینه آنها مذاکره عزتمندانه با ایران اسلامی باشد.
وی خاطر نشان کرد: در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر و همراهانش بیش از ۶۰ هیات از دنیا به ایران سفر کردند و به ایشان ادای احترام کردند و ۲۵۰ شخصیت نیز  در جهان پیام تسلیت صادر کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در زمان ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی کشورمان در عرصه بین الملل اثرگذار بوده است، تاکید کرد: در عملیات وعده صادق کشورمان با اقتدار پاسخی قاطعانه به رژیم اشغالگر قدس داد و بیش از ۱۰ کشور در آماده باش ۱۰۰ درصد قرار گرفتند، اما قادر به پاسخگویی نبودند.
مرتضوی گفت: امروز با ایران اسلامی تحت هدایتهای مقام معظم رهبری یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت صادر میکند و دارای رشد اقتصادی بالای ۷ درصدی است و سالانه یک میلیون فرصت اشتغال ایجاد میشود و ساخت چهار میلیون مسکن در دستور کار قرار دارد و تا پایان امسال میزان تورم به زیر ۳۰ درصد خواهد رسید.
وی عنوان کرد:آیت الله رئیسی نگاه ویژهای به خوزستان داشت و ۸ بار به این استان سفر کرد و پیگیر مشکلات این منطقه زرخیز بود. از شما مردم خوزستان برای حضور در مراسمهای بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی تقدیر میکنم و ما راه رئیسجمهور شهیدمان را ادامه خواهیم داد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دو گزینه پیش روی مردم ادامه راه شهید رئیسی یا عقبگرد به دولت قبل

عقبگرد به سوء مدیریت‌های متمادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم حسن کلید

پیشنهادی‌کارساز به آقای جبلی

مناظره‌ها و میزگردها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.