سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اگر آقای رئیسی نبود، الان کارگران هپکو کف خیابان بودند

اگر آقای رئیسی نبود، الان کارگران هپکو کف خیابان بودند

کارگران هپکو می‌گویند: در دوره خدمت ۳  ساله آقای رئیسی، کارگران هپکو آرامش و خواب راحت داشتند، اگر آقای رئیسی نبود، الان کارگران کف خیابان بودند.

مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش امروز با حضور رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و پدر همسر آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی و آیت‌الله آل‌هاشم، پدر امام جمعه شهید تبریز در حسینیه امام خمینی برگزار شد.

در این مراسم که جمعی مسوولان و مردم قدرشناس نیز حضور داشتند، 80 نفر از کارگران شرکت هپکو هم حضور یافتند تا باردیگر قدرشناسی خود را به شهید جمهورمان به اثبات برسانند.

کارگران شرکت هپکو که پیش از نیز به پاس خدمات ارزنده رئیس جمهور شهیدمان در احیای کارخانه هپکو، در آیین تشییع شهدای خدمت در قم، تهران و مشهد حضور یافته بودند، امروز هم با بنر، کلاه‌های زرد رنگ و چفیه‌هایی منقش به آرم هپکو در آیین بزرگداشت رئیس جمهور شهید شرکت کردند.

رفیق مدعی بسیار بوده ـ فقط سید مرا دلدار بوده

کارگران هپکو در این مراسم با شعار« رفیق مدعی بسیار بوده ـ فقط سید مرا دلدار بوده، علمدار علی رفت ـ علمدار علی رفت»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز،  کارگر ایرانی صاحب عزاست امروز» در غم شهادت ناجی هپکو بر سر و سینه زدند.

برپایی موکب توسط کارگران هپکو

پرسنل هپکو در روزهای گذشته نیز با برپایی موکب عزاداری یاد ناجی صنعت را گرامی داشتند.

کارگران هپکو همچنین در حاشیه حضور استاندار مرکزی در کارخانه گفتند: شهید رئیسی ناجی هپکو بود، ما مدیون او هستیم، رئیسی ناجی هپکو و بسیاری از صنایع کشور بود.

آنها همچنین گفتند: ما نان زن و بچه‌هایمان را مدیون پیگیری‌ها و دلسوزانه خالصانه آیت‌الله رئیسی هستیم، شهید جمهور مردانه پای کار آمد و هپکو را از زمین بلند کرد؛ هپکو صدقه سر خادم‌الرضا است؛ و امروز هزار جوان از برکت هپکو ارتزاق می‌کنند.

آنها می‌گوید: در مدت سه سال ریاست آقای رئیسی خواب راحت داشتیم،  آقای رئیسی گفته بود تا من زنده هستم، چتر حمایتی هپکو خواهم بود، اگر آقای رئیسی نبود، ما الان کف خیابان بودیم، در این سه سال آرامش داشتیم.

رئیس جمهور فقید کشورمان در نخستین دور سفر استانی به استان مرکزی و شهر اراک، با حضور در کارخانه هپکو در جمع کارگران حاضر شد و  کارگران به پاس حمایت‌های ایشان در زمان ریاست قوه قضاییه از شرکت هپکو و احیای مجدد این کارخانه، با شعار«رئیسی دوستت داریم، رئیسی دوستت داریم» از وی استقبال کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

در دولت سیزدهم کرامت اهالی فرهنگ و هنر حفظ شد

دستاوردها و عملکرد دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر

دلم برای رئیسی سوخت

برخی در زمان حیات او حتی حاضر نبودند یک کلمه از این حرف‌ها را بگویند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.