سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ادامه اعتراض های جهانی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ادامه اعتراض های جهانی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه

تظاهرات اعتراضی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان برگزار شد.

  مردم در کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، هلند، لبنان و مغرب علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در  غزه تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

دانشجویان بوستون آمریکا در حمایت از فلسطینیها مراسم فارغ التحصیلی را ترک کردندکانال تلگرامی القسطل تصاویری از دانشجویان دانشگاه بوستون آمریکا منتشر کرد که در اعتراض به مشارکت دانشگاه در جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، مراسم فارغ التحصیلی را ترک کردند.

دانشجویان کر و لال در آمریکا به جنایات اسرائیل در غزه اعتراض کردندتی آر تی ورلد گزارش داد: گروهی از دانشجویان ناشنوا به معترضان آمریکایی یاد دادند که چگونه با زبان اشاره درحمایت از فلسطین شعار دهند. آنها به تی آر تی ورلد توضیح دادند که چگونه از فلسطینیان ناشنوا حمایت میکنند.

تحصن دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه هومبولت برلینکانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از دانشجویان حامی فلسطین منتشر کرد که داخل ساختمان دانشگاه هومبولت برلین پایتخت آلمان تحصن کرده اند و در برابر نیروهای پلیسی که برای سرکوب آنها حاضر شده اند شعار میدهند.

جنبش حمایت از فلسطین در دانشگاه مارسی فرانسهحساب کاربری “رِوولوسیون پِرمَنانت” (انقلاب دائمی) با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: دانشجویان حامی فلسطین برای اعلام همبستگی با مردم غزه از دیشب سالن آمفیتئاتر دانشگاه سن-شارل مارسی را اشغال کردند. دانشجویان ضمن محکوم کردن سانسورهای دولت در خصوص اوضاع غزه، خواستار پایان دادن به نسل کشی در فلسطین شدند.

تجمع حمایت از غزه مقابل پارلمان مغرب در رباطکانال تلگرامی الرساله تصاویری از تجمع شهروندان مغربی مقابل پارلمان این کشور در رباط برای اعلام حمایت از غزه منتشر کرد.

تجمع دانش آموزان لبنانی در صیدابه گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، دانش آموزان مدارس شهر صیدا در جنوب لبنان در پی زخمی شدن چند دانش آموز در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف شهر النبطیه در جنوب این کشور، تجمع کردند.

حملات نیروهای پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطینکانال تلگرامی فلسطین پست تصاویری از حملات نیروهای پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین که در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه تظاهرات کرده بودند منتشر کرد.

دانشجویان دانشگاه آیندهوون هلند خواستار قطع روابط با موسسات اسرائیلی شدندحساب کاربری فلسطین آنلاین با انتشار ویدئویی نوشت، صدها دانشجوی دانشگاه فناوری آیندهوون در هلند تظاهرات روزانه را در محوطه دانشگاه خود به راه انداختند و خواستار قطع روابط دانشگاه با موسسات دانشگاهی اسرائیل شدند.

بازداشت معترضان در دانشگاه آکسفوردحساب کاربری فلسطین آنلاین با انتشار ویدئویی نوشت پلیس با معترضان در تظاهرات مسالمت آمیز دانشجویی در دانشگاه آکسفورد برخورد و آنها را بازداشت کرد. با وجود همکاری دانشجویان و موافقت با خروج، ۱۶ نفر از آنان بازداشت شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قتل عام در باغ وحش اروپا

پاورقی

یمنی‌ها ناو هواپیمابر «آیزنهاور» را زدند که مظهر نیروی دریایی آمریکاست

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.