سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پند مهربانی از زبان غنچه‌های هلال احمر

پند مهربانی از زبان غنچه‌های هلال احمر

به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نونهالان مهد کودک شهرستان خمینی شهر شعری را تقدیم کارکنان فداکار و ایثارگر این سازمان مردمی کرد.

۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تقدیر از بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.

امروز نام جمعیت هلال احمر همواره با ارزش‌ها و مفاهیمی، چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت، احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است.

انسان‌های شریف و وارسته‌ای که با اراده ستونی، امیدواری و دل‌های سرشار از شور یاری، همچون فرشتگان بی هیچ گونه منت و چشم داشتی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند.

کودکان سنین پیش از دبستان با عضویت در کانون غنچه های هلال سازمان جوانان هلال احمر می توانند از آموزش ها و خدمات این کانون بهره مند شده و در فعالیت های بشردوستانه شرکت کنند.

سال ۱۳۸۹ تفاهم‌نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی کشور منعقد شد که بر اساس آن فعالیت‌های امدادی در مهدهای کشور برای نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و خدمات بشردوستانه و افزایش آگاهی در زمینه فعالیت‌های امدادی به کودکان آموزش داده می شود.

.https://www.iribnews.ir/files/fa/news/1403/2/18/11086130_345.mp4

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.