سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سی ان ان: هیچ دلیلی درباره وجود شبکه تونلی در شفا وجود ندارد

سی ان ان: هیچ دلیلی درباره وجود شبکه تونلی در شفا وجود ندارد

شبکه آمریکایی سی ان ان اعلام کرد که تاکنون هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند شبکه‌ای تونلی در زیر بیمارستان شفا در غزه وجود دارد. این شبکه تاکید کرد: “به طور حتم هیچ مدرکی دال بر این که نظامیان اسرائیلی تونلی چند سطحی با اتاق‌هایی زیرزمینی وجود ندارد.”

رژیم صهیونیستی قبل از حمله به بیمارستان شفا مدعی بود که ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفا قرار داد و تعدادی از اسرای اسرائیلی نیز در تونلی در زیر این بیمارستان نگهداری می‌شوند. یک مسئول امنیتی اسرائیلی نیز امروز در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای دال بر وجود اسرا در بیمارستان شفا نیافته‌اند.

ارتش صهیونیستی پس از یورش به بیمارستان شفا در سایه بمباران سهمگین، با انتشار ویدیوئی مدعی شد که مقداری اسلحه در این بیمارستان یافته است؛ اما همین ادعای اشغالگران با موج گسترده تمسخر و طنز در جهان مواجه شد و خیلی‌ها گفتند که برای همین چند قبضه سلاح ابتدایی این بیمارستان را در معرض این بمباران و حمله قرار دادید و باعث کشته شدن دهها کودک، بیمار و مجروح شدید؟

بالاخره ارتش صهیونیستی  ویدئوی ادعای کذب یافتن اسلحه در شفا در شبکه “ایکس” را پس از به راه افتادن موج اعتراضی گسترده تمسخرآمیز و طرح سوالاتی درباره ادعاهای قبلی ارتش صهیونیستی مبنی بر وجود ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان و حضور اسرای اسرائیلی حذف کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد

۱.۵ میلیون نفر فلسطینی در شهر رفح واقع‌ در جنوبی‌ترین نقطه غزه پناه گرفته‌اند

رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد

رسانه عبری زبان، تل‌آویو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.