سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جنبش نجبای عراق علیه آمریکا اعلان جنگ کرد

جنبش نجبای عراق علیه آمریکا اعلان جنگ کرد

دبیرکل نیروهای مقاومت اسلامیِ نُجَبای عراق، با صدور بیانیه‌ای، ساعت صفر عملیات نظامی علیه اشغالگران آمریکایی را اعلام کرد.
در شرایطی که پایگاه‌های آمریکا که شریک جنایات رژیم آپارتاید اسرائیل محسوب می‌شوند تقریباً هر روز در عراق و سوریه توسط مقاومت کوبیده می‌شوند.
شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجبا با صدور بیانیه‌ای از آغاز ساعت صفر عملیات نظامی برای آزاد‌سازی نظامی عراق خبر داد. آن‌طور که مهر نوشته، در این بیانیه آمده است: «مقاومت اسلامی عراق تصمیم خود را مبنی بر آزاد‌سازی نظامی عراق اتخاذ کرده است. این تصمیم قطعی بوده و اتفاقات بزرگ‌تری در راه است.» در ادامه این بیانیه تأکید شده است: «خوشا به سعادت دلاورمردان مجاهد، خوشا به حال هر آن‌که مشارکت و همراهی کرد. پیروزی از آن اسلام است. نه توقف، نه سازش و نه عقب‌نشینی.» گفتنی است، مقاومت اسلامی عراق هفته گذشته اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.
حمله مقاومت به بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در سوریه
خبر دیگر آن‌که منابع رسانه‌ای صبح روز چهارشنبه (10 آبان؛ 1 نوامبر) از حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادند. به گزارش ایسنا، پایگاه بزرگ اشغالگران آمریکا در منطقه التنف در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن صبح امروز هدف حمله پهپادی قرار گرفت. منابع مطلع از شنیده شدن صدای چند انفجار از داخل پایگاه التنف درپی این حمله خبر دادند. مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: «مجاهدین مقاومت اسلامی عراق با دو فروند پهپاد پایگاه «التنف» آمریکا در سوریه را هدف قرار دادند.» مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد که در این حمله اهداف تعیین شده به شکل مستقیم و دقیق هدف قرار گرفته شدند.
ورود کاروان تسلیحاتی آمریکا از عراق به سوریه همچنین خبر می‌رسد که در بحبوحه حملات جنگنده‌های روسی به مناطق مختلف در حومه استان ادلب، نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت رهبری آمریکا کاروانی حامل تسلیحات را از پایگاه نظامی خود در اقلیم کردستان عراق به مناطق شمال شرق سوریه وارد کردند. «خالد الحسکاوی»، یکی از فعالان در حومه استان الحسکه، اعلام کرد که این کاروان متشکل از ۳۰ کامیون از جمله خودروهای زرهی «برادلی»، کامیون‌های حامل مهمات و تجهیزات لجستیک، ‌تانکرهای سوخت و کامیون‌های پوشیده شده حامل تجهیزات نظامی بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تواضع و گمنامی عجیب شهید سید رضی موسوی

حجت‌الاسلام شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:اولین بار که شهید سید رضی موسوی

نامه بی‌سابقه گوترش به شورای امنیت سازمان ملل/ اوضاع در غزه، صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند/ هشدار درباره خطر فروپاشی کامل غزه

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.