سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / برکناری مدیران شرکت‌کننده در مراسم تجلیل از پزشک بی‌حجاب

برکناری مدیران شرکت‌کننده در مراسم تجلیل از پزشک بی‌حجاب

برکناری مدیران شرکت‌کننده در مراسم تجلیل از پزشک بی‌حجاب

پس از کشف حجاب یک پزشک در همایش تجلیل از پزشکان نمونه، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران، مدیران شرکت‌کننده در این مراسم را برکنار کرد

در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک در آمل، سه تن از مدیران حوزه بهداشت این شهرستان برکنار شدند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران این مسوولیت ها را به افراد دیگر واگذار کرد

دکتر فاطمه رجایی راد دندانپزشک آملی که اخیراً در مراسم تجلیل از پزشکان آمل با عدم رعایت حجاب موجب اعتراض و ناراحتی مسؤولان و عموم مردم متدین شده بود،

سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده‌ پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل در ادامه ماجرای برخورد با هنجارشکنی مراسم روز پزشک آمل تغییر کردند و مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، دانشکده مامایی و ‌پرستاری حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس، پزشکی و بیمارستان‌ امام خمینی آمل منصوب شدند. تغییر مدیریتی در این دستگاه‌ها به ‌علت حضور مسئولان آنها در جلسه‌ای بوده که یک پزشک قانون‌شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و مدیران حاضر در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.
پس از واکنش‌های گسترده به انتشار یک ویدئو از مراسم تجلیل از پزشک جراحی که بدون حجاب در این مراسم شرکت کرده بود، وی با انتشار کلیپی عذرخواهی کرد.
اعتراضات پس از واکنش اول این پزشک افزایش چشمگیری پیدا کرد. وی در یک استوری اینستاگرامی گفته بود: «مسئولان می‌دانستند که من نه روسری نه توسری نمی‌پذیرم!»

دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران ضمن ارسال نامه‌ای خواستار تعلیق کار پزشک مذکور شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل  گفت: با توجه به سوابق قبلی این پزشک، پرونده عضویت هیئت علمی وی برای انجام مراحل قانونی برای سلب عضویت به هیئت تخلفات اساتید ارسال شد. همچنین تا زمان صدور رأی، این پزشک حق ورود به دانشگاه و حضور در کلاس را ندارد.

فاطمه رجایی راد دانش آموخته پزشکی از دانشگاه آزاد تهران و عضو هیات علمی دانشکده دندان پزشکی علوم پزشکی بابل است و تصویر بدون حجاب او حتی در صفحه وبسایت های معرفی پزشک هم‌ دیده می‌شود.

سه تن از مسوولان علوم پزشکی یعنی رئیس دانشکده پیراپزشکی آمل، رئیس بیمارستان امام خمینی آمل و رئیس نظام پزشکی استان مازندران به علت حضور در این مراسم به هیات تخلفات اداری علوم پزشکی احضار شده‌اند.

حضور نماینده مردم آمل در آن مراسم هم باعث انتقادات جدی گروه‌های مردمی به رضا حاجی پور شد.

رئیس بیمارستان آمل پس از این اتفاق اخراج شد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سرپرست جدیدی برای بیمارستان امام خمینی منصوب کرد.

امام‌جمعه آمل با اشاره به هنجارشکنی و کشف حجاب یک پزشک در آئین روز پزشک که موجب عصبانیت و دلخوری شده است، گفت‌که مدیران باید مانع دریافت جایزه پزشک بی‌حجاب آمل می‌شدند.

نامه‌های متعددی توسط گروه های مردمی و هیأت های مذهبی به رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل مبنی بر شناسایی و برخورد جدی با خاطیان ارسال شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم ضمن ارسال نامه ای خواستار تعلیق کار پزشک مذکور شد.

استان ماندران دو دانشگاه علوم پزشکی مستقل در ساری و بابل دارد.

شنیده شده پزشک خاطی برای شنبه ششم آبان ماه به دادستانی آمل احضار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل  گفت: با توجه به سوابق قبلی دکتر فاطمه رجایی راد، پرونده عضویت هیأت علمی وی جهت انجام مراحل قانونی برای سلب عضویت به هیأت تخلفات اساتید ارسال شد.

همچنین  تا زمان صدور رأی، این این پزشک حق ورود به دانشگاه و حضور در کلاس را ندارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

برخورد جالب شهید حاج قاسم سلیمانی با یک خانم بد حجاب در هواپیما

امیرعلی  و امیر حسین پسرهای خانم کم حجاب

صورت برزخی “زن بی حجاب”

کتاب بوستان حجاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.