سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / وعاظ محترم؛ از سرنوشت امجد عبرت بگیریم!

وعاظ محترم؛ از سرنوشت امجد عبرت بگیریم!

امام خامنه‌ای در نشست برخی بزرگان گفتند توفان‌های تندی در راه است! با بزرگان پیوند داشته باشید و سپس نام آقای خوشوقت را به بزرگی یاد کردند.

آیت‌الله خوشوقت و آقای امجد به مجلس یکدیگر می‌رفتند؛ تا اینکه آقای خوشوقت به آقای امجد می‌گوید برخی سیاسیون مشکل‌دار به مجلس روضه شما می‌آیند که در نگاه مردم، بویژه جوانان، تایید شما از آنان بشمار می‌رود.

آنها را نپذیر! ولی آقای امجد می‌گوید مجلس امام حسین (ع) است، نمی‌توانم که آنها راه ندهم! آقای خوشوقت می‌گوید اگر نمی‌توانی آنها را نپذیری، پس مجلس خودتان را تعطیل کنید! چون تایید باطل، حرام است! آقای امجد نمی‌پذیرد، آیت‌الله خوشوقت پیوند خود با آقای امجد را می‌برد و آقای امجد می‌شود یک گمراه دوره‌گرد هرزه‌گو!

▪️شما در برابر جنگ جهانی دستگاه‌های جاسوسی دشمن با حجاب و میان‌داری بهائیت و گلوبالیزم و همجنسگرایان شیطان‌پرست و آدم‌کشی فتنه مهسا کومله چه اندازه موضع گرفتید؟ اینها را ندیدید؟ برای شهیدان عجمیان، علی‌وردی و الداغی چقدر رسانه شدید؟

جنگ جهانی (گلوبالیزم) بی‌حجابی را به نام شل‌حجابی چند غافل سند نزنیم! پشت صحنه‌ها را چقدر می‌بیم؟

◻️مواضع علوی بروجردی در فتنه مهسا کومله و جنگ شیطان با حجاب را دیدیم! او همان کسی است که مداح شما در برنامه سیما بود. او طعنه‌زننده به نظام و رهبری است! زینهار!

قانون و فشار برای دیندار کردن کسی نیست! برای جلوگیری از تخریب فضای جامعه و بی‌دین کردن دیگران است! چیزها را در جای خود بفهمیم. پیرو راهنمود ولیّ امر باشیم تا باشیم؛ چون هستند کسانی که نیستند!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گزارش| واکنش شاگردان “محمود امجد” به استاد اخلاقی که سقوط کرد

محمود امجد که روزی استاد اخلاق و عرفان بود، چند روز پیش با انتشار ویدیویی از فرانسه ضمن بیان جمله‌ای علیه رهبر انقلاب، محمدعلی زم را شهید خواند! این اظهارنظر وی موجب واکنش‌ بسیاری از دوستان و شاگردانش شد و این کار را سقوط امجد دانستند.

پاسخ آیت‌الله فاطمی‌نیا به مواضع اخیر حجت‌الاسلام امجد

پس از انتشار ویدئوی تاسف‌برانگیز حجت‌الاسلام محمود امجد درباره اتفاقات اخیر کشور، صفحه اینستاگرام آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا، از دوستان قدیمی آقای امجد با انتشار مجدد فیلمی از مواضع قدیمی ایشان درباره رهبر انقلاب، به این اقدام واکنش معناداری نشان داد.

یک دیدگاه

  1. چرا فکر می‌کنید قانون و فشار برای جلوگیری از تخریب فضای جامعه و بی‌دین کردن دیگران موثر است؟ نظام دیگر چقدر باید آسیب ببیند و رهبر معظم انقلاب دیگر چقدر باید خون دل بخورند، تا بعضی سر عقل بیایند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.