سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ماجرای رابطه گرم خواهر شاه با سربازان آمریکایی

ماجرای رابطه گرم خواهر شاه با سربازان آمریکایی

آمریکایی‌ها در خیابان امیرآباد یک باشگاه داشتند که مخصوص افسران و درجه‌داران‌شان بود. آنها به سرعت باشگاه امیرآباد را به مرکز فحشا تبدیل کردند.
  اشرف پهلوی خواهر دوقلوی شاه که به گفته خودش زیاد هم مورد توجه و علاقه خانواده پهلوی نبود وقتی از بند سختگیری‌های رضاخان راحت شد به مفسدی تبدیل شد که «حسین فردوست»‌ از آن با عنوان «‌شیطانی به نام اشرف» یاد می‌کند.
اشرف از رضاشاه سیاست‌مدار بهتری بود و علاقه شدیدی که به پول و مرد داشت باعث شد آوازه فساد و عیاشی‌اش بلند شود. آنچه که در ادامه می‌خوانید گوشه‌ای از پرونده کثیف دومین فرد خانواده پهلوی است.آمریکایی‌ها در خیابان امیرآباد یک باشگاه داشتند که مخصوص افسران و درجه‌داران‌شان بود. آنها به سرعت باشگاه امیرآباد را به مرکز فحشا تبدیل کردند. محلی که اشرف بی‌پروا به آن سر می‌زد و با سربازان آمریکایی رابطه برقرار می‌کرد.

خودش در این‌باره می‌نویسد: «در نخستین سال‌های پس از رفتن پدرم به تبعید، تغییرات مهمی در زندگی من ایجاد شد… با از بین رفتن کنترل شدیدی که پدرم نسبت به ما اعمال می‌کرد و در شرایط حاد و پرفراز و نشیب دوران جنگ، من آزاد بودم که برنامه روزانه‌ام را آن طوری که خودم می‌خواستم تنظیم کنم… با درنظر گرفتن شیفتگی خاص که به فرهنگ غربی پیدا کرده بودم، هنگامی که شنیدم… سربازان آمریکایی به پایگاه امیرآباد خواهند آمد، نتوانستم جلوی خودم را بگیرم…

دلم می‌خواست یک شب را بدون دردسر و دور از تشریفات رسمی در چنین مجلسی بگذرانم.
از این رو…[به‌صورت ناشناس‌] به امیرآباد می‌رفتم… رابطه سربازان آمریکایی نسبتا گرم و دوستانه بود…»
(پهلوی، اشرف، من و برادرم، صص ۱۱۱-۱۰۸)
.
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000841/nf00841975-1.mp4
 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیمت خودکار بیک چنده؟؟

هویدا نخست وزیر رژیم پهلوی

دلیل اصلی نابودی رژیم شاه/ اعتراف تاریخی وزیر پهلوی

فروپاشی دولت پهلوی و فساد اخلاقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.