سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معترضان ضد نتانیاهو دوباره به خیابان‌ها برگشتند+ فیلم

معترضان ضد نتانیاهو دوباره به خیابان‌ها برگشتند+ فیلم

سخنرانی جنجالی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در شامگاه دوشنبه، باعث شد که معترضان به سیاست‌های او بار دیگر به خیابان‌ها برگردند.

چند صد نفر از ساکنان شهرهای تل‌آویو و حیفا شامگاه دوشنبه در اعتراض به اظهارات نتانیاهو مبنی بر مقصر دانستن احزاب اپوزیسیون برای افزایش ناامنی در فلسطین اشغالی و عملیات‌های گروه‌های مقاومت، تظاهرات کردند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، تظاهرات‌کنندگان در شهر تل‌آویو با حضور در چهارراه «آزریلی» واقع در بزرگراه «آیالون» باعث مختل شدن حرکت خودروها و ایجاد راه‌بندان در این مسیر اصلی شدند.

پلیس رژیم جعلی صهیونیستی نیز که با کشیدن سیم خاردار اطراف بزرگراه آیالون نتوانسته بود مانع ورود معترضان به این جاده شود، برای متفرق‌کردن تظاهرات‌کنندگان به آنها حمله کرد.

گفته می‌شود حداقل ۲ نفر از معترضان به نتانیاهو که در تظاهرات و مسدود کردن مسیرها حضور داشتند، توسط پلیس و نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت که وی فرد مناسبی برای نخست وزیری نیست. (جزئیات بیشتر)

نخست‌وزیر رژیم تروریست صهیونیستی شامگاه دوشنبه با مقصر دانستن موضع‌گیری احزاب اپوزیسیون در کمک به «تروریسم» در فلسطین اشغالی، مدعی شد که سرپیچی نیروهای ذخیره ارتش از حضور در خدمت باعث افزایش عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین شده است.

.

.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

گیلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی

چفیه، نماد مقاومت جهانی جنبش حلال زادگان

ويدئو/ شاید ما افق دید رهبر انقلاب را نمی‌دیدیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.