سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هشدار درباره قطعی آب ده‌ها هزار خانوار در انگلیس

هشدار درباره قطعی آب ده‌ها هزار خانوار در انگلیس

از لندن، گزارش‌های شرکت‌های اب منطقه‌ای نشان می‌دهد سرمای شدید و ترکیدگی لوله‌های انتقال آب موجب شده است بخش‌های بزرگی از مناطق ساسکس (Sussex)، کنت (Kent) و همپشایر (Hampshire)، بدون آب باقی بمانند.
شرکت‌های اب در مناطق آسیب دیده می‌گویند ترکیدگی شماری از لوله‌های انتقال آب، در زیر زمین روی داده و به همین علت، یافتن منشا ترکیدگی و ترمیم لوله‌های آسیب دیده، دشوار شده است. علاوه بر آن، با آسیب دیدن لوله‌های انتقال آب، مخازن آب منازل هم با کمبود آب روبروست.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، شرکت‌های آب اعلام کرده اند به شناسایی و ترمیم لوله‌های آسیب دیده مشغولند و از مردم نیز خواسته اند تا با بررسی لوله‌های اب در منازل، محل کار، ساختمان‌های خالی و نیز اطراف محل زندگی، به ماموران آب کمک کنند تا مشکل جاری زودتر رفع شود.
مسئولان شرکت‌های آب در مناطقی که لوله‌ها ترکیده اند در پاسخ به اعتراض‌های شدید مردم می‌گویند در تلاشند تا پیش از کریسمس، آب منازل وصل شود، اما ممکن است در همه مناطق، مشکل رفع نشود و شماری از خانوار‌ها در کریسمس، بدون آب بمانند که بطری‌های آب در اختیار این خانوار‌ها قرار می‌گیرد.
به گزارش شرکت‌های آب، سرمای شدید روز‌های اخیر موجب شد ۳۰۰ درصد بر شمار لوله‌های آسیب دیده افزوده شود.
ترکیدگی لوله‌های اب از جمله در لندن موجب شده ده‌ها خانه در استانه سال نو بعضا تا نیم متر از کف خانه دچار ابگرفتگی شوند و بسیاری از وسایلشان از بین برود و خانه و کاشانه شان نیز تا مدت‌ها غیر قابل سکونت شوند.
هنوز شرکت‌های اب اعلام نکرده اند برای اسکان این افراد چه برنامه‌ای را تدارک دیده اند و همین موجب افزایش نگرانی‌ها و انتقاد ساکنان این خانه‌ها شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طرح انگلیس برای تفرقه میان حزب الله و ارتش لبنان

انگلیس خبیث، استقرار برج های مراقبتی در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی

اگر غفلت کنید بعد از اسرائیل، نوبت شماست!

آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا حامیان اصلی رژیم جنایتکار اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.