سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / بررسی ابعاد مختلف تجمع برلین؛ از ال‌جی‌بی‌تی پلاس‌ها تا رنگین‌پوست‌های خواهان آزادی در ایران! کمتر از ۲ درصد ایرانیان خارج‌نشین از تجمع برلین حمایت کردند/ براندازان و اپوزيسيون بار ديگر شكست خوردند

بررسی ابعاد مختلف تجمع برلین؛ از ال‌جی‌بی‌تی پلاس‌ها تا رنگین‌پوست‌های خواهان آزادی در ایران! کمتر از ۲ درصد ایرانیان خارج‌نشین از تجمع برلین حمایت کردند/ براندازان و اپوزيسيون بار ديگر شكست خوردند

گروه‌های مختلف ضدانقلاب و تجزیه‌طلبان پس از شکست‌ پروژه سوریه‌سازی ایران و عدم همراهی عموم اقشار مختلف مردم با آن‌ها، به سراغ ایرانیان ساکن اروپا رفتند. جریان ضدانقلاب با دست به دامان شدن اشخاص ایرانی و غیر ایرانی در برلین تجمعی ضدایرانی برگزار کردند که به شکست مفتضحانه‌ای برای آنها تبدیل شد.
  بخشی از ایرانیان خارج‌نشین با حمایت گروهک‌های ضدایرانی، تجزیه‌طلب، اپوزیسین‌ و… تجمعی را روز شنبه در یکی از میادین برلین، پایتخت آلمان، برگزار کردند.
برای این تجمع از چندین روز قبل شبکه‌های ضدانقلاب فارسی‌زبان به همراه شبکه‌های منافقین و گروهک‌های اپوزیسیون، در همکاری‌های آشکار و پنهان تلاش همه‌جانبه‌ای برای گرد هم آوردن تمام پناهندگان سیاسی غرب‌نشین و براندازان کرده‌ بودند.
همچنین این گروه‌ها در مسیر تلاش برای گرد هم آوردن گروه‌های مختلف، از ترفندهای متعدد و ابزارهای بسیاری مانند تامین هزینه‌های بلیت قطار و هواپیما، اجاره‌ اتوبوس برای حمل و نقل رایگان، گروه‌بندی‌های دورن شبکه‌ای، راه‌اندازی اردوهای سیاسی و  همچنین آلمان گردی استفاده کرده بودند.
تجمع با چندین نفر؟
گروه‌های اپوزیسیون و منافقین قصد داشتند تا با استفاده از این ابزارها، جمع گسترده‌ای از ایرانیان ساکن اروپا را دور هم جمع کنند تا  یک نمایش تمام عیار ضد ایرانی  را راه بیندازند.
این نمایش که قرار بود بزرگ‌ترین تجمع مختص ایرانیان خارج‌نشین باشد، با گاف شبکه‌ سعودی اینترنشنال و نشان دادن حضور افراد غیرایرانی در تصاویر، تمام نقشه‌های ضدانقلاب را نقش بر آب كرد.
به تصویر کشیدن افراد رنگین پوست و شهروندان اروپایی که هیچ شباهت ظاهری با ایرانی‌ها نداشتند از سوی این رسانه‌ها نشان از عدم همراهی ایرانیان ساکن اروپا با این گردهمایی داشت.
در ساعات ابتدایی این تجمع بر اساس تخمین پلیس آلمان، ۸۰ هزار نفر در میدان مشخص شده برای تجمع حاضر شده بودند اما بررسی‌های میدانی این تخمین را رد می‌کند. بر اساس تصاویر منتشر شده از این تجمع، به نظر می‌رسد جمعیتی حدود ۲۰ هزار نفر در این صحنه‌ سیاسی شرکت کرده بودند.
تمام این تلاش‌ها، اعم از برنامه‌ریزی‌های شبکه‌ای، حضور اتوبوسی و تبلیغات وسیع رسانه‌ای، به یک شکست مفتضحانه منجر شد؛ چراکه اردوکشی جریان ضدانقلاب، براندازان و اپوزیسین‌ حتی نتوانست جمعیتی را به دور خود جمع کند تا میدان اصلی این تجمع خالی نماند.
بدین ترتیب، در ادامه مهار آشوب و اغتشاش در داخل کشور، این تجمع هم شکستی در کنار سلسله شکست‌های داخلی برای براندازان و ضد انقلاب رقم زد که چیزی جز سرخوردگی را برای آنان به دنبال نداشته است.
چه گروه‌هایی در این تجمع حضور داشتند؟
بسیاری از حاضران در این تجمع، کسانی بودند که پرونده پناهندگی خود را با استفاده از کیس‌های امنیتی کسب کرده بودند. همچنین پناهندگانی در این بازی سیاسی حضور داشتند که به دلیل همکاری با سازمان منافقین یا سایر گروهک‌های ضد انقلاب محکوم شده و با در دست داشتن اسناد و مدارکی به اروپا گریختند.
نقش آفرینی پر رنگ تجزیه‌طلب‌ها
آنچه از نمادها، پرچم‌ها و شعارها در برلین دیده می‌شد، قدرت‌نمایی کسانی بود که تا پیش از این یا به واسطه شراکت در جنایات رژیم سرنگون  شده پهلوی در حق مردم ایران از کشور گریختند یا حامی تجزیه ایران هستند.
یکی از گروه‌های حاضر در تجمع برلین، گروه ال‌جی‌بی‌تی‌پلاس بود که نماینده آن به ظاهر خانمی بود که با کشیدن سبیل مردانه به همراه دو نفر دیگر بیانیه خواند. نکته جالب ماجرا فرد  پشت سر این دو خانم است که در توییتر به عنوان یک آزارگر شناخته می‌شود.
در این تجمع گروهک تروریستی الاحوازیه که به دنبال جدایی استان خوزستان از ایران و گروه‌های تجزیه‌طلب بلوچ که به دنبال جدایی بلوچستان از ایران هستند نیز حضور داشتند.
گروهک تروریستی کومله نیز که حداقل به سه استان ایران چشم طمع داشته و دارد نیز در این تجمع حضور داشت. پان‌ترک‌هایی که از آذربایجان ایران تا آن سوی زنجان را می‌خواهند، از دیگر گروهک‌های تروریستی حاضر در تجمع برلین بودند.
در تجمع برلین همچنین سلطنت‌طلبان و طرفداران حکومت پهلوی نیز حضور چشمگیری داشتند. هرچند که ضدانقلاب سعی‌بر این داشت که موضوع را کتمان کند اما وجود پرچم شیر و خورشید در دستان بعضی افراد، پرده از کتمان ضدانقلاب برداشت.
به جمعیت این تجمع باید جماعت اروپایی‌ها را نیز اضافه کرد که یا بدلیل دریافت مبالغی از سوی سازمان‌های ضد ایرانی نظیر منافقین یا بدلیل قرار گرفتن تحت تاثیر تبلیغات فراگیر رسانه‌های غربی و یا حتی برای تماشا و سرگرمی در این تجمع حضور داشتند. نکته جالب دیگر حضور پناهندگان اوکراینی در آلمان در این مراسم بود.
افرادی نيز در اين تجمع حاضر شدند كه نه بوميت اروپايی داشته و نه هويتی ايرانی داشتند كه به نظر می‌رسد به صورت اجاره‌ای در خيابان‌های آلمان به تجمع‌كنندگان پيوستند.
طبق آمار و برآوردهای دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۳۹۹، در سرتاسر اروپا یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۵۵۲ ایرانی زندگی می‌کنند. از سوی دیگر آلمان با ۳۱۹ هزار جمعیت ایرانی، دومین مقصد محبوب ایرانیان در خارج از کشور به حساب می‌آید.
بر همین اساس در خوشبینانه‌ترین حالت حدود ۱.۶ درصد ایرانیان ساکن اروپا در این تجمع شرکت کردند!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

همکاری سلطنت‌طلبان و پهلوی‌ها با صدام در حمله به ایران

گروهک‌های ضدانقلاب

دختر 17 ساله‌ای که «کومله» زنده به گور کرد

سمیه کردستان ، شهیده ناهید فاتحی‌ کرجو دختر نوجوان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.