سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / جوان 20 ساله‌ای که یک تنه صهیونیست‌ها را تحقیر کرد شجاعانه به شهادت رسید

جوان 20 ساله‌ای که یک تنه صهیونیست‌ها را تحقیر کرد شجاعانه به شهادت رسید

شهادت جوان شجاع و 20 ساله فلسطيني پس از دو عمليات موفق عليه اشغالگران موجي از واكنش‌هاي گسترده در سراسر فلسطين را به همراه داشته است.
تصاويري از مغازه‌هاي بسته و تعطيل به همراه پخش صداي قرآن در خيابان‌ها و معابر اردوگاه آوارگان شعافاط  طي روزهاي پنجشنبه و جمعه حكايت از عزاي عمومي در اين اردوگاه فلسطيني داشت. عزاي عمومي كه پس از شهادت عدي تمیمی جوان 20 ساله فلسطيني سراسر كرانه باختري را فرا گرفت و فلسطين را به سوگ يك مبارز محبوب نشاند. عدي تمیمی، اهل اردوگاه شعافاط، یکی از پرجمعیت‌ترین اردوگاه‌های فلسطینی بود و كمتر از دو هفته پيش يك عمليات موفق را در ایستگاه بازرسی نظاميان رژيم صهيونيستي در ورودي اين اردوگاه انجام داد و با تيراندازي از فاصله نزدیک، دو نظامي صهيونيست را به هلاكت رساند. تميمي پس از عمليات اول خود موفق به فرار شد و سپس چهارشنبه گذشته دومين عمليات خود را در ورودی شهرك معاله آدومیم با زخمي كردن دو سرباز صهيونيستي انجام داد، اگرچه خودش نيز در همان عمليات به شهادت رسيد. تصاویر ویدیویی؛ تمیمی را روی زمین با اسلحه نشان می‌دهد که شجاعانه درحالي كه عقبگرد مي‌كند، به سمت نگهبانان اسرائیلی تیراندازی كرده و يك تنه با گروهي از نظاميان مسلح درافتاده است. شهادت اين جوان فلسطيني با واكنش‌هاي گسترده در سراسر فلسطيني رو‌به‌رو شد و علاوه‌بر اعتصاب مغازه داران، بسياري از اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها، وزارتخانه و ادارات دیگر نیز به محل كار نرفتند. موفقیت تميمي در مخفی شدن به مدت یازده روز و سپس انجام عمليات دوم او را به چهره اي محبوب در ميان فلسطیني‌ها تبدیل كرد و پس از شهادت او، درگيري‌هاي مختلفي از فلسطين گزارش شد. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه روز پنجشنبه تاکید کرد كه هزاران التمیمی پرچم مبارزه با اشغالگران را در دست دارند و منابع محلی فلسطینی شامگاه پنجشنبه از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با صهیونیست‌ها در شمال الخلیل خبر دادند.
شهادت تميمي نشان داد كه نسل جديد مبارزان فلسطيني براي آزادسازي سرزمين خود مصمم هستند و حتي به قيمت جان، عمليات‌هاي ضد اشغالگري عليه نظاميان صهيونيست را به نتيجه خواهند رساند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۳ هزار و ۷۱۴ دانش‌آموز فلسطینی در حملات اسرائیل شهید شدند

وزارت آموزش و پرورش فلسطین : سه هزار و ۷۱۴ دانش‌آموز فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه و کرانه باختری شهید شدند.

سه عملیات جدید مقاومت علیه پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در سوریه و عراق

منابع خبری از هدف قرار گرفتن سه پایگاه اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه از جمله حمله پهپادی به پایگاه حریر در اربیل خبر دادند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.