سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / طحان‌نظیف: شهید امیراحمدی پاسدار رای و امنیت مردم بود/ امنیت، آزادی و استقلال کشور را مدیون مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های ایشانیم

طحان‌نظیف: شهید امیراحمدی پاسدار رای و امنیت مردم بود/ امنیت، آزادی و استقلال کشور را مدیون مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های ایشانیم

دیدار سخنگوی شورای نگهبان با خانواده شهید امنیت:
هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان امروز (۱۴۰۱/۷/۲۵) با حضور در منزل شهید امنیت، سلمان امیراحمدی، که در پی حمله مسلحانه اوباش داعشی در خیابان سجاد شمالی منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسیده بود، با خانواده، مادر و همسر این شهید والامقام دیدار کرد.
  طحان‌نظیف با ابلاغ سلام و تهنیت دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی، به خانواده این شهید گرانقدر، گفت: «آیت‌الله جنتی گفت که من برای خانواده شهید دعا می‌کنم و خانواده شهید را به صبر توصیه کرد و گفت که در طول تاریخ ائمه اطهار کم مصائب و مشکلات ندیدند که این برای ما الگو است و باید در مصائب با تاسی از اهل بیت (ع) صبر پیشه کنیم».
سخنگوی شورای نگهبان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای این سرزمین و ضمن آرزوی صبر جزیل برای خانواده این شهید بزرگوار، ادامه داد: «ما شهید امیراحمدی را که جزو شبکه مردمی ناظرین این شورا بود و در ایام انتخابات به عنوان ناظر با شورای نگهبان همکاری داشت، جزو خانواده شورای نگهبان می‌دانیم و همین مسئله ما را به این خانواده شهیدپرور نزدیک‌تر می‌کند».
وی همچنین اظهار داشت: «شهید امیراحمدی همان گونه که پاسدار رأی مردم و حریم مردم‌سالاری دینی بود، از جان عزیز خویش هم برای پاسداری از امنیت مردم گذشت و با شهادت او، دشمن بار دیگر دشمنی‌اش را با ملت ایران نشان داد».
طحان‌نظیف در ادامه گفت: «وظیفه ما در برابر شهدا و نظام اسلامی هر روز سنگین‌تر می‌شود و بیش از گذشته امنیت، آزادی و استقلال کشور را مدیون مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های ایشان می‌دانیم».
در این دیدار مادر شهید ضمن قدردانی از همراهی‌ها و ابراز همدردی آیت‌الله جنتی و مجموعه شورای نگهبان، گفت: «از همه مردم که دلسوزانه در این حادثه در کنار ما ایستادند و صف خود را از اغتشاشگران و خائنین جدا کردند، سپاسگزاریم و خدا را شاکریم که نعمت شهادت را به خانواده ما ارزانی داشت».
در پایان این دیدار طحان نظیف یک جلد قرآن مجید پشت‌نویسی شده توسط آیت‌الله جنتی را نیز به خانواده این شهید اهدا کرد.‌
شهید سلمان امیراحمدی که از کارمندان سازمان تأمین اجتماعی بوده و در ایام انتخابات به عنوان ناظر با شبکه ناظرین شورای نگهبان همکاری داشت. همچنین روح الله امیراحمدی، برادر شهید سلمان امیراحمدی، نیز در سال ۱۳۸۵ در مسیر اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط اوباش خیابانی به شهادت رسیده بود که اکنون بعد از ۱۶ سال برادر کوچکترش نیز به او پیوست. از شهید سلمان امیراحمدی دو فرزند خردسال به یادگار مانده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سیاست و اقتصاد باید بر محور تقوا باشد

آیت‌الله جنتی: هیچ‌ جا نمی‌توان مردم را کنار گذاشت

آیت‌الله احمدجنتی: تسخیر لانه‌ جاسوسی از معجزات الهی بود

دبیر شورای نگهبان با قدردانی و تشکر از خدمات و شخصیت آیت‌الله یزدی از خداوند متعال برای ایشان طلب عافیت و سلامتی کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.