سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / در حاشیه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا؛ قهرمانی دختر دونده ایرانی در آسیا/ عیدیان با ثبت رکوردی جدید تاریخ‌ساز شد

در حاشیه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا؛ قهرمانی دختر دونده ایرانی در آسیا/ عیدیان با ثبت رکوردی جدید تاریخ‌ساز شد

دختر ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان با رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال طلا شده و تاریخ‌سازی کرد.

در سومین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا امروز (یکشنبه) نازنین فاطمه عیدیان دونده دوی با مانع تیم ملی کشورمان موفق شد در جریان برگزاری دور نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با مانع  مدال طلا گرفته و تاریخ سازی کند.
  عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
تیم ملی  دوومیدانی زنان ایران پیش از این در هیچ رده سنی موفق به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا نشده بود که عیدیان برای اولین بار مدال این نشان را برای ایران به ارمغان آورد.
در این ماده پس از نماینده کشورمان ورزشکاران قزاقستان و تایپه به ترتیب با زمان‌های ۱:۰۱.۵۲ دقیقه و ۱:۰۲.۴۰ دقیقه دوم و سوم شدند.
چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از ۲۱ تا ۲۴ مهر  با حضور ۳۰ کشور در بخش دختران و پسران به میزبانی کویت در حال برگزاری است. تیم ملی ایران با ۲۵ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.