سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خروش دانشجویان انقلابی در پی اهانت آشوبگران داعشی به مقدسات و هتک حرمت زنان

خروش دانشجویان انقلابی در پی اهانت آشوبگران داعشی به مقدسات و هتک حرمت زنان

دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های سراسر کشور برای چندمین روز پیاپی در محکومیت اغتشاشات اخیر تجمع کردند.

دانشجویان انقلابی هتک حرمت آشوبگران داعشی به مقدسات اسلامی و توهین به زنان را محکوم کردند و شعار «این همه خشم و نفرت، خیانت است به ملت»، «جمهوری اسلامی، این خط قرمز ماست» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» سردادند.

دانشجویان انقلابی خواستار برخورد قاطعانه با اغتشاشگران شدند و مردم را به آرامش دعوت کردند و خواستند تا توجهی به اخبار شبکه‌های معاند نداشته باشند.

طی روزهای اخیر همچنین بیش از شش هزار استاد دانشگاه‌ و مراکز آموزش عالی کشور با محکومیت اغتشاشات اخیر، از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواستند با اخلالگران نظم و امنیت به‌ویژه هتاکان به مقدسات و نوامیس کشور برخورد قاطع کنند.

اساتید دانشگاه‌ و مراکز آموزش عالی کشور در بیانیه خود اعلام کردند: خباثت و شیطنت اخیر دشمنان با راه‌اندازی اغتشاشات کور و بی‌هدف، به بهانه دروغین دفاع از حقوق زنان، اما در عمل تجزیه‌طلبی، توهین به نوامیس مردم، هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های اسلامی همه بیانگر این است که ما به قله‌های رفیع آرمان‌های انقلاب نزدیک می‌شویم. اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور همچنین در بیانیه خود خطاب به معاندین نظام اسلامی و مخالفان ملت ایران تاکید کردند: راهی که در پیش گرفته‌اید، جز ناکامی، انزوا و خشونت بیشتر، نتیجه دیگری دربر نخواهد داشت، شهید بهشتی با تکیه بر مبانی قرآنی خطاب به شیطان بزرگ چه زیبا فرمود که « به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

در سالگرد اغتشاشات عوامل دشمن با سلاح‌های جنگی دستگیر شدند

معاون وزیر اطلاعات:

کاریکاتور/ و صد البته بی‌شرف‌ترین اپوزیسیون تاریخ ایران

پهلوی و رجوی و مصی علی نژاد و علی کریمی تروریست‌های داعشی و اسراییل و آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.