سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / مطالبه جدی عفاف و حجاب از سمت مردم

مطالبه جدی عفاف و حجاب از سمت مردم

دولت، اجرای جدی قوانین را با قید فوریت از مدارس، دانشگاه ها، ادارات و سازمان های دولتی آغاز نماید تا سنگینی بار دوش گشت ارشاد، سبب افزایش خطا نشود. بر فرض اگر در دانشگاه‌های دولتی، قوانین پوشش اجرا شود (بر طبق عرف جامعه بین الملل که خدمات و امکانات دولتی هر کشوری، مطابق با رعایت ضوابط، قوانین و آیین‌نامه‌ایش به عموم ارائه می‌گردد)، دیگر نیازی به حضور ماشین گشت ارشاد در روبروی دانشگاه نیست!
یا حتی در بحث فرهنگ‌سازی و بحث های استدلالی و منطقی که طلایی ترین دوران در اختیار آموزش و پرورش است، واقعا قصور جدی از سمت مسئولان مربوطه است.

حتی جالب است در مسابقات لیگ برتر اسکیت بانوان در حالی در ورزشگاه آزادی با حضور آقایان برگزار شد که بانوان شرکت‌کننده پوشش نامناسبی داشتند ولی نکته جالبش آنجاست که از آنان تقدیر و با مسئولین عکس یادگاری هم گرفته اند!

یا در بحث تولید و نظارت پوشاک، البسه نامتعارف، با هزینه های پایین و گستردگی بالا در حال توزیع هستند، در حالی که برای محجبه ماندن، باید هزینه و انرژی زیادی از سوی مردم پرداخته شود.

یا الگوسازی های نامتعارف از طرف صداوسیما که سبب گسترش پدیده سلبریتی ها و اثرپذیری قشر جوان گشته است.

لذا مطالبه عمومی داریم که دولت به جد اجرای قوانین حجاب و پوشش را از خود شروع کند و گشت ارشاد به تبع با کمتر شدن وظایفش، به اصلاح نقص‌های خود بپردازد.

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.