سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پوتین، بوریس جانسون را نابود می کند و برای فروپاشی بریتانیا نقشه می کشد

پوتین، بوریس جانسون را نابود می کند و برای فروپاشی بریتانیا نقشه می کشد

پس از اظهارات مودبانه وی مبنی بر اینکه اگر پوتین یک زن بود، به اوکراین حمله نمی کرد، واکنش پوتین سریع و کوبنده بود تا بوریس جانسون را با افشای اسناد و اطلاعاتی که نشان می داد جانسون چهل سال پیش جاسوس روسیه بوده، به عنوان اطلاعات روسیه، نظم بخشد. او را در سن 16 سالگی به خدمت گرفت و او هنوز تابعیت آمریکا را به عنوان یک تمدید برای کار پدرش که یک مامور اطلاعاتی روسیه بود که توسط مادرش روسی الاصل به کار گرفته شده بود، به خدمت گرفت.

این تصمیم توسط پوتین گرفته شد و اطلاعات روسیه را هدایت کرد تا پرونده محرمانه زندگی و حرفه بوریس جانسون به عنوان جاسوس برای روسیه را فاش کند و او را پس از توهین به پوتین و زن توصیف کرد. روسی (تصاویر را پیوست می کنم الکساندر با جانسون و با پوتین) و روسها به اطلاعات بریتانیا نفوذ کردند که الکساندر لبدف تابعیت بریتانیا را گرفت و یک امپراتوری تجاری و رسانه ای در بریتانیا تأسیس کرد و بوریس جانسون را به عنوان خبرنگار در روزنامه روزانه خود (بریتانیا المسا) در آغاز کار خود استخدام کرد. حرفه
پس از اینکه جانسون وزیر خارجه بریتانیا شد، او را در قلعه مخفی متعلق به الکساندر در ایتالیا و همچنین در زمان تصدی شهردار لندن ملاقات کرد.
اسناد فاش شده همچنین حاوی اطلاعاتی بود که تأیید می کرد معشوقه و همسر فعلی بوریس جانسون، کری جانسون، نیز یک مامور اطلاعاتی روسیه بود، و همچنین دوست نزدیک جانسون و مورد اعتماد او، اوگنی لبدف، که جانسون پس از او به عضویت مجلس اعیان بریتانیا منصوب شد. نخست وزیر شد.او یکی از واسطه های انتقال اطلاعات بین جانسون و روس اطلاعاتی بود (عکس دو دوست خوب).
این افشاگری ها شامل این بود که بوریس جانسون سعی کرد پرونده خود را در اطلاعات روسیه به دست آورد و پس از رسیدن به نخست وزیری بیش از یک بار سابقه خود را به عنوان مامور این سازمان محو کرد، اما این موضوع با رد مکرر و شدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مواجه شد. این راز خصومت شدید جانسون با رئیس جمهور پوتین، حمله و تمسخر او و تلاش برای شکست او در اوکراین است، جایی که او قبلاً گفته بود تا آخرین سرباز اوکراینی با پوتین می جنگند و در نتیجه درز، مجلس عوام بریتانیا کمیسیون تحقیق با بوریس جانسون و تماسی تشکیل داد که منجر به مبارزاتی شدید علیه او در حزب محافظه کار شد و او را مجبور به استعفای خود کرد.

از سوی دیگر پوتین تصمیمی مبنی بر ملی شدن تاسیسات و خط گاز مایع اسکلین صادر کرد که شرکت شل بریتانیا 20 درصد از آن را در اختیار دارد که منجر به دو برابر شدن بحران گاز در بریتانیا و افزایش دیوانه وار بی سابقه قیمت آن شد.
در همین زمینه، ولادیمیر پوتین از جنبش‌های جدایی‌طلبی که در اسکاتلند برای جدایی از بریتانیا و پیوستن به اتحادیه اروپا آغاز شد، حمایت می‌کند. شایان ذکر است که 90 درصد نفت و گاز انگلیس از اسکاتلند می‌آید که به معنای جدایی آن است. برای نابودی بریتانیا

موارد فوق صحت مطلبی را که منتشر کردم تایید می کند که بازی با سزار منجر به تجزیه اروپا و سقوط همه دولت های کنونی در تمام کشورهای اروپایی خواهد شد و سزار موفق خواهد شد هژمونی آمریکا و غرب را در جهان از بین ببرد و چندگانه جدید را ایجاد کند. -نظم جهانی قطبی که در آن جایی برای دلار و باج خواهی آمریکا و خنثی کردن یک طرح عمو سام برای رسیدن به یک میلیارد طلا نیست.
دکتر.. قاسم صالح المالکی

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.