سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سید حسن و حاشیه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام

سید حسن و حاشیه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام

🔻امسال هم سید حسن در هنگام سخنرانی در سالگرد ارتحال امام راحل، با شعارهای گلایه آمیز مردم مواجه شد که موجب تذکر دقیق و بجای رهبر انقلاب گردید.

🔻طبعا تذکر رهبر انقلاب، به معنای تایید عملکرد سیدحسن و نادرست بودن گلایه‌های مردم نیست؛ بلکه به معنای ضرورت رعایت حرمت مراسم های رسمی نظام اسلامی، به ویژه با توجه به احتمال سوء استفاده جریاناهای ناسالم داخلی و خارجی از این نوع اقدامات است.

🔻متاسفانه سید حسن و جریان حامی او در سالهای پس از فتنه۸۸، شعارهای گلایه آمیز قاطبه مردم زائر و عاشق امام در مراسم های ۱۴ خرداد را در حد اقدامات گروه های خاص معرفی و تقلیل دادند و حرف مردمی که می خواستند سید حسن به گلایه انها توجه کند، ناشنیده گرفته شد.

🔻آیا جای گلایه نیست که چرا سیدحسن، دو روز قبل از چهارده خرداد امسال، در جمع تعدادی از روحانیون به ولایت مطلقه فقیه به عنوان مهمترین میراث امام راحل به نوعی حمله کند و آن را در حوزه مربوط به قانون اساسی معتبر نداند؟

🔻آیا جای گلایه نیست که چرا میلیاردها تومان پول بیت المال در موسسه نشر آثار امام صرف تولید آثاری می شود که به جای تبیین خط امام، در مسیر تحریف گام برمی دارد؟

🔻آیا جای گلایه نیست که حسینیه مقدس جماران به جای آن که پایگاه حضور جوانان انقلابی شود، تبدیل به حیاط خلوت جریان فتنه شده است؟

🔻آیا جای گلایه نیست که فرزند سید حسن، جمهوری اسلامی را رسما متهم به ظلم می کند و از کسانی که به نظام حمله می کنند حمایت می کند؟
و دهها گلایه دیگر…

🔻بنابراین برای رفع این گلایه ها، نیاز به روشنگری، مطالبه جدی عالمانه و مستمر و نقد و گفتگو‌ وجود دارد و حتما شعار دادن در مراسم رسمی فقط موجب تولید مظلومیت رسانه‌ای نابه جا و‌ پوشاننده برای سید حسن و حلقه خاص پیرامون او می شود.

ایتابلهسروشآپارات

یک دیدگاه

  1. مشت محکم جناب حسن خمینی بر صورت محمد نجار، وزیر کشور دولت دهم، و خون ریزی شدید بینی این جانباز انقلاب اسلامی در سالگرد رحلت امام خمینی ره، در حرم مطهر امام ره، و به بیمارستان کشانده شدن وزیر، خاطره بسیار تلخی است که مردم این حرکت خشونت بار را فراموش نکرده اند، که برخلاف ظاهر تقریبا موجه فرزند یادگار امام ره، ایشان بسیار عصبی و مغرور و بی ادب هستند که اصلا به پدر و مادر بزرگوارشان نرفته، و هر بار با آتش افروزی و آب به آسیاب دشمنان در کمین نشسته، دشمن شادمان می‌کند
    هوشمندان، قبل از پرداختن، به معلول، همواره به علت نظر می‌دوزند!
    وقتی ۲ روز قبل از مراسم امسال باز حسن خمینی در طرحی جدید،
    آب را گل آلود می‌کند، مردم غیور رنج کشیده و مصیبت دیده در رحلت رهبر محبوب شان، باید هوشیارتر عمل می‌کردند تا موجب رنجش رهبر معزز و مهربان مان نمی‌شد و به طریق دیگر پرده فریب و فتنه از چهره حسن خمینی برمی‌داشتند و نشان می‌دادند که این ناجوانمردی که به اندیشه ولایت فقیه خمینی بت شکن می توپد همچون پسر ناصالح نوح علیه السلام است و از شرش باید بخدا پناه برد، همان طور که از شر شریعتمدار دهه ۵۰ و از منتظری دهه ۶۰ و… بخدای حکیم مهربان پناه بردیم و گفتیم: ما اهل کوفه نیستیم، امام تنها بماند، و خدا پیروزمان کرد و فتنه گران ذلیل شدند…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.