سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هکرها از عراق، بزرگ‌ترین شرکت ترابری اسرائیل را از کار ‌انداختند

هکرها از عراق، بزرگ‌ترین شرکت ترابری اسرائیل را از کار ‌انداختند

در ادامه حملات و آسیب‌پذیری زیرساخت‌های فلسطین اشغالی، این بار هکرها از عراق توانستند زیرساخت‌های سایبری مسافربری این رژیم را از کار بیندازند.
 رسانه‌های چاپ تل‌آویو با اعلام و تایید این خبر گفته‌اند این حمله از سوی گروه سایبری «الطاهره» عراق و با شعار «یا لثارات ابومهدی المهندس» انجام شد که منجر به از کار افتادن شرکت حمل‌ونقل عمومی «ایگد» شد. شرکت ایگد بزرگترین شرکت ترابری سراسر مناطق اشغالی است و عمده خرید و فروش بلیط مسافری مناطق اشغالی از طریق این شرکت انجام می‌شود.
روزنامه معاریو نیز در خبری در این رابطه اعتراف کرد، هکرهای عراقی موفق شدند با نفوذ به سامانه الکترونیکی هیئت پایانه‌های اسرائیل آن را برای چندمین بار از مدار خارج کنند. این رسانه عبری‌زبان گفته است که کمتر از یک ماه پیش نیز حمله سایبری مشابهی، پایانه‌های ترابری شهری اسرائیل را هدف قرار‌داده بود وباردیگر هکرهای عراقی مجدداً این سامانه را هک کردند. معاریو هکرها را طرفدار ایران توصیف و اعتراف کرد شامگاه سه‌شنبه پایگاه الکترونیکی پایگاه‌های راف واس و‌هاب اون که متعلق به خطوط ریلی رژیم صهیونیستی است نیز از مدار خارج شدند. به‌گفته رسانه‌های صهیونیستی، حملات سایبری باعث تخریب سایت‌های ترابری شده است و امکان گرفتن بلیط یا پرداخت پول وجود ندارد و این موضوع به اختلال‌هایی منجر شده است. شرکت ترابری ایگد هم با اعتراف به این حمله سایبری ادعا کرد این تهاجم منجر به لو رفتن اطلاعات مشتریانش نشده است و در حال تلاش برای حل این مشکل است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

عراقیها حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

۱۴ فراز حیرت‌آور از زندگی شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر

شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.