سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / 50 واحد تولیدی با همت دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشتند

50 واحد تولیدی با همت دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشتند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان با بیان اینکه 50 واحد تولیدی با همت دستگاه قضایی استان در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند گفت: بانک‌ها در این زمینه تعامل سازنده‌ای داشتند.
حسن خانجانی موقر  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیشترین مشکل واحدهای تولیدی با بانک کشاورزی است افزود: تاکنون با پیگیری‌های به‌عمل آمده مشکلات پیش روی چند واحد لبنیاتی و نیز موانع پیش روی معدن سرمک ملایر رفع شده است.
وی درخصوص مشکلات گرانی مسکن و اجاره‌بها در استان، عنوان کرد: قانون خاصی درخصوص تعیین و ارزش مسکن وجود دارد اما سال گذشته در این حوزه شاخص‌هایی تعیین شد با این وجود برخی از مشکلات این حوزه در همدان به روند طولانی صدور پروانه و نیز افزایش ۴۷ درصدی‌ تعرفه خدمات سازمان مهندسی باز می‌گردد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان درخصوص اجرای طرح جامع شهر همدان، خاطرنشان کرد: طبق بند ۳۴ ماده ۸۰ شوراها باید نظر شورای اسلامی در فرآیند بررسی طرح جامع مورد توجه قرار گیرد در حالی که در فرآیند بررسی این طرح، دریافت نظر شورای اسلامی حذف شده بود.
وی اظهار داشت: شورای شهر نمی‌تواند این طرح را به‌طور کامل رد کند بلکه باید ایرادات طرح را به مرجع و مسئول برای اصلاح بازگرداند.
خانجانی درباره فساد مالی مدیران و دستگاه‌ها دولتی در استان، گفت: در استان پرونده‌ای مربوط به فساد مالی نبوده و تنها پرونده مالی مربوط به یک مورد رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی در حوزه دخانیات است که این پرونده هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه عمده‌ترین پرونده‌های فضای مجازی مربوط به کلاهبرداری اینترنتی است خاطرنشان کرد: تعداد پرونده‌های وارده به دادسراها در سطح استان رو به افزایش است به طوری که در سال گذشته ۴۰ هزار و ۲۰۸ پرونده وارد دادسرا و ۴۱ هزار و ۷۰۵ پرونده مختومه شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مردم همدان به دستور چه کسی کفن‌ پوشیدند و نگذاشتند تانک‌ها به تهران برسند؟

شهید محراب آیت‌الله میراسدالله مدنی،

مشکل آب همدان حل شد

اَبرپروژه آبرسانی به همدان با همت شبانه‌روزی دولت سیزدهم، وزارت نیرو و بسیج امکانات نیروهای عملیاتی صنعت آب و بدون برجام و FATF به بهره‌برداری رسید و مسئله آب شرب این شهر پس از دو دهه، به صورت پایدار رفع شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.